ogłoszenia o przetargach, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, korespondencja

ITI - 1R/2014 - Zapytanie ofertowe - "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Syców" 08-05-2014

Gmina Syców

Ul. Mickiewicza 1; 56-500 Syców

Tel: 62 785 51 00, fax 62 785 51 04

Zapytanie ofertowe

W związku z wszczęciem przez Zamawiającego procedury wyboru Wykonawcy w trybie zapytania ofertowego zwracamy się z prośbą o złożenie  oferty cenowej na zadanie pn.:  
"Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu  gminy Syców"

I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Syców, ul. Mickiewicza1, 56-500 Syców, woj. dolnośląskie
tel./faks 62 785 51 00  ; 62 785 51 04
www.bip.syców.pl

grosiek@sycow.pl

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia obejmuje usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu  gminy Syców w zakresie:

 ZAKRES 1 – Prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest obejmujące:               

a)  rozbiórkę (demontaż) elementów budynków zawierających azbest,

b)  zabezpieczenie  i zbieranie odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami prawnymi (m.in. ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią i przygotowanie do transportu),

c)  uporządkowanie terenu po zakończeniu prac i usunięciu odpadów,

d)  załadunek i transport odebranych odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami prawnymi,

e)  przekazanie odpadów do unieszkodliwiania na odpowiednio do tego celu przeznaczone składowisko odpadów niebezpiecznych należących do osób fizycznych wskazanych w załączonym do zapytania ofertowego - harmonogramie wykonania robót (załącznik nr 2).

ZAKRES 2 – Prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest obejmujące:

a)  zabezpieczenie i zbieranie odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami prawnymi (m.in. ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią i przygotowanie do transportu),

b) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac i usunięciu odpadów,

c) załadunek i transport odebranych odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami prawnymi,

d)  przekazanie odpadów do unieszkodliwiania na odpowiednio do tego celu przeznaczone składowisko odpadów niebezpiecznych należących do osób fizycznych wskazanych w załączonym do zapytania ofertowego - harmonogramie wykonania robót (załącznik nr 2).

 

Usuwanie wyrobów zawierających azbest odbywać się będzie sukcesywnie, w okresie obowiązywania umowy, na podstawie  „Harmonogramu wykonania robót” (załącznik nr 2),  który Wykonawca  ma obowiązek dołączyć do formularza ofertowego.

Szacunkowa ilość materiałów zawierających azbest przewidzianych do usunięcia z terenu gminy Syców wynosi ok. 2 715,00 m2, w tym:

Zakres 1 – 2353,00 m2,  Zakres 2 – 362,00 m2.

Przyjmuje się przelicznik na podstawie danych z roku 2013 – 13,5kg/m2

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zakresu rzeczowego.

Przedmiotowe zadanie dofinansowane jest przez WFOŚiGW we Wrocławiu ze środków przeznaczonych na przedsięwzięcia związane z realizacją gminnych programów usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest przy udziale środków NFOŚiGW.
Szczegółowe  wymagania  dotyczące  realizacji  przedmiotu  zadania określa projekt umowy,  stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

III. WYMAGANY TERMIN REALIZACJA ZADANIA 

Do dnia: 30.09.2014 r.

IV. KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.

V. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Pisemną ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd  Miasta i Gminy w Sycowie, ul. Mickiewicza1, 56-500 Syców w pok. Nr 24 w nieprzekraczalnym terminie: 22.05.2014 r. godzina 10:00.

VI. SPOSÓB  PRZYGOTOWANIA OFERTY I OBLICZENIA CENY OFERTY
Zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

VII. Zapytania o przedmiot zamówienia:

Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
1) Grzegorz Rosiek - podinspektor Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji tel. 62 785 51 15 e-mail: grosiek@sycow.pl

VIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówień publicznych

Zamawiający po wyborze oferty najkorzystniejszej poinformuje Wykonawcę o wyborze najkorzystniejszej oferty i terminie podpisania umowy przez wyłonionego Wykonawcę.

Załącznikami do niniejszego zapytania ofertowego:

Oznaczenie Załącznika

Nazwa Załącznika

Załącznik nr 1 -
Wzór Formularza Oferty


files/fck/89/file/przetargi/2014/SYCOW_Zal__nr_1_-_Formularz_ofertowy.doc

Załącznik nr 2 -
Wykaz nieruchomości/ Harmonogram wykonania robót


files/fck/89/file/przetargi/2014/SYCOW_Zal__nr_2_-_harmonogram_doc.doc

 

Załącznik nr 3 - Wzór umowy


files/fck/89/file/przetargi/2014/SYCOW_Zal__nr_3_-_umowa.doc

 

                                                                                              Burmistrz Miasta i Gminy Syców

                                                                                                       Sławomir Kapica

 

 

Autor:
Data utworzenia: 08-05-2014 15:18:57
Data edycji: 11-07-2014 14:10:08