Godziny pracy Urzędu Miasta i Gminy Syców:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek - 730 do 1530
wtorek - 830 do 1630
SEKRETARIAT URZĘDU MIASTA i GMINY
I piętro, pokój 24 (na prawo od głównych schodów, koniec korytarza, drzwi na prawo). W sekretariacie Urzędu przyjmowane są wszelkie dokumenty i pisma do wszystkich wydziałów i biur urzędu, tam też można uzyskać informacje o jednostkach Urzędu Miasta i Gminy i ich kompetencjach. Godziny przyjęć sekretariatu są zgodne z godzinami przyjęć Urzędu.
PRZYJĘCIA INTERESANTÓW:
Burmistrz - środa, godz. 8.00 - 12.00
wtorek, godz. 16.30 - 17.30 (w sprawie skarg)
Zastępca Burmistrza - poniedziałek, godz. 8.00 - 12.00
Przewodniczący Rady Miejskiej - poniedziałek godz. 13.00 - 15.00
środa, godz. 15.30 - 16.30 (w sprawie skarg)
Burmistrz: mgr Dariusz Maniak
Tel. (sekretariat): 62 785 5100, 101, 102
burmistrz@sycow.pl
Zastępca Burmistrza: Przewodniczący Rady Miejskiej: mgr Robert Dziergwa Zachęcamy do dzielenia się uwagami na temat naszej gminy. Zapytania, sprawy, opinie, wnioski i postulaty można kierować bezpośrednio na ww. adresy poczty elektronicznej .
Tel. (sekretariat): 62 785 5100, 101, 102
wiceburmistrz@sycow.pl
Tel. (Biuro Rady Miejskiej): 62 785 5135
brm@sycow.pl