Struktura zatrudnienia w Urzędzie Miasta i Gminy w Sycowie:
1. Burmistrz MiG,
2. Zastępca Burmistrza MiG,
3. Sekretarz MiG,
4. Skarbnik MiG,
5. Wydział Organizacyjny i Kadr - 4 etaty,
6. Wydział Finansowy i Podatków - 10 etatów,
7. Wydział Infrastruktury Technicznej i Inwestycji - 5 etaty,
8. Wydział Gospodarki Nieruchomościami - 5 etatów,
10. Wydział Administracyjno-Gospodarczy i Promocji - 7 etatów,
11. Biuro Rady Miejskiej - 1 etat,
12. Urząd Stanu Cywilnego (wraz z ewidencją ludności) - 4 etaty,
13. Samodzielne stanowisko radcy prawnego - 0,75 etatu,
14. Samodzielne stanowisko ds. kontroli i audytu - 0,
15 Pełnomocnik ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych - 0,5 etatu,
16. Pełnomocnik ochrony informacji niejawnych - 0,25 etatu.
Na podstawie Zarządzenia wewnętrznego nr 2/03 Burmistrza Miasta i Gminy Syców z dnia 10.10.2003 r. w sprawie szczegółowej struktury organizacyjnej UMiG w Sycowie i zmian Zarządzeniem Burmistrza Nr 2/04 z dnia 10.10.2003 r. oraz Zarządzeniem Nr 15/04 z dnia 30.12.2004 r.