Operacja | Moduł - zmiana zawartości |
Strona | Organizacja urzędu |
Login użytkownika | sycow |
Data | 2019-04-25 14:12:20 |
Opis |
Syców - Urząd Miasta i Gminy.
W Urzędzie funkcjonują nastepujące wydziały i komórki organizacyjne:
1. Wydział Organizacyjny i Kadr:
a) Referat Spraw Obywatelskich,
b) Referat Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska,
2. Wydział Finansowy i Podatków, w którego strukturze wyodrębniono:
a) Referat d/s Księgowości,
b) Referat d/s Podatków i Windykacji.
3. Wydział Infrastruktury Technicznej i Inwestycji.
4. Wydział Gospodarki Nieruchomościami.
5. Wydział Administracyjno-Gospodarczy.
6. Urząd Stanu Cywilnego.
7. Biuro Rady Miejskiej.
Zasady podziału zadań i kompetencji kierownictwa urzędu oraz wydziałów są zapisane w regulaminie organizacyjnym urzędu.
W wydziałach urzędu udziela się informacji bezpośrednio lub telefonicznie zgodnie z obowiązującymi ustawami.
Uwagi ogólne:
a) przy przyjmowaniu wniosków i wydawaniu dokumentów pobierane są opłaty skarbowe i administracyjne. Opłaty skarbowe - w oparciu o ustawę z dnia 9 wrzesnia 2000 r. o opłatach skarbowych (Dz.U Nr 86, poz. 960 z późn. zm.),
b) wnioskodawca może działać przez pełnomocnika, którym może być wyłącznie osoba fizyczna (art. 32 i 33 Kodeksu Postępowania Administracyjnego), wobec czego do wniosku składanego przez pełnomocnika należy dołączyć oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa,
schemat organizacyjny UMiG w Sycowie (jpg): | sch_org.jpg (399.75 Kb) orgumig.jpg (318.44 Kb) |