Operacja | Moduł - usunięcie pozycji |
Strona | Struktura organizacyjna |
Login użytkownika | sycow |
Data | 2019-04-25 14:05:14 |
Opis |
Syców - Urząd Miasta i Gminy.
Naczelnik Wydziału - Bogusław Graf
tel. 62 785 5109, e-mail: obsluga@sycow.pl
Pracownicy:
Joanna Wysocka - sprawy obronności i obrony cywilnej, p.51, tel. 627855140,
Maria Chwierut, Dawid Krawczyk - Biuro Podawcze, p. 3, tel. 62 785 5107,
Krystyna Kręblewska, Katarzyna Genczelewska, Iwona Walczak - pracownicy obsługi
W strukturze Wydziału funkcjonuje stanowisko ds. obronności i obrony cywilnej
Do zadań Wydziału Administracyjno - Gospodarczego należy w szczególności:
1)prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,
2)wysyłanie korespondencji na zewnątrz Urzędu,
3)nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
4)prowadzenie archiwum zakładowego,
5)utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd,
6)obsługa kotłowni Urzędu,
7)obsługa ksero,
8)prowadzenie adaptacji i remontów i napraw oraz konserwacja budynku, Urzędu, pomieszczeń i inwentarza biurowego,
9) analiza kosztów funkcjonowania Urzędu oraz dbanie o terminowe uiszczanie opłat z tym związanych,
10) zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie w tym materiały biurowe i kancelaryjne,
11) prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych,
12) prowadzenie gospodarki drukami i formularzami,
13) prowadzenie księgi inwentarzowej.
14) okresowa analiza stanu bhp,
15) stwierdzanie zagrożeń zawodowych,
16) przeprowadzanie kontroli warunków pracy,
17) zgłaszanie wniosków dotyczących poprawy stanu bhp,
18) przygotowywanie projektów wewnętrznych zarządzeń instrukcji dotyczących bhp,
19) rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy,
20) udział w dochodzeniach powypadkowych,
21) współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy.
22) prowadzenie zadań z zakresu rozwoju lokalnego i promocji Gminy, w tym sprawy związane z kreowaniem rozwoju Gminy i jej promocja na zewnątrz, a w szczególności dotyczące:
a) opracowywania programów gospodarczych, w tym wykonywania prac studialnych i prognostycznych,
b) analizowanie i diagnozowanie zjawisk społecznych i gospodarczych występujących na obszarze Gminy i gmin sąsiednich,
c) gromadzenie informacji o Gminie i przygotowywanie materiałów promujących Gminę na zewnątrz,
d) prowadzenie strony internetowej Urzędu.