Operacja | Moduł - edycja pozycji |
Strona | Struktura organizacyjna |
Login użytkownika | sycow |
Data | 2019-04-25 14:04:51 |
Opis |
Syców - Urząd Miasta i Gminy.
Wydział Organizacyjny i Kadr
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Kadr - inż. Anna Zacharz
tel. 62 785 5112, e-mail: azacharz@sycow.pl
Pracownicy Wydziału:
Andrzej Plata, p. 17a, tel. 62 785 5119
Magdalena Niedzwiecka, p. 13, tel. 62 785 5113
Emiila Januszkiewicz, p. 24, tel. 62 785 5100 (Sekretariat Urzędu)
Magdalena Książyk, p. 45, tel. 62 785 5135 (Biuro Rady Miejskiej)
Judyta Nolbert, p. 44, tel. 62 785 5141
Alina Strózik-Szewczyk p. 44a, tel. 62 785 5120
Do zadań Wydziału Organizacyjnego, Kadr i Ochrony Środowiska należy:
1. Prowadzenie spraw dotyczących zapewnienie obsługi organizacyjnej Burmistrzowi, Zastępcy Burmistrza oraz sprawy kancelaryjno-techniczne, a w szczególności:
1) przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji wewnątrz Urzędu,
2) prowadzenie ewidencji korespondencji,
3) prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków, petycji oraz innych pism
wpływających do Urzędu,
1) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza,
2) przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza lub Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych wydziałów,
3) prowadzenie rejestru Zarządzeń Burmistrza
2. Prowadzenie spraw dotyczących Kadr:
1) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Urzędu i kierowników (dyrektorów) jednostek organizacyjnych gminy za wyjątkiem dyrektorów placówek oświatowych,
2) organizowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników,
3) przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy,
4) zapewnienie warunków do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników mianowanych Urzędu,
5) przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych,
6) zapewnianie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu jako pracodawcy,
7) przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
8) ewidencja czasu pracy pracowników,
9) kompletowanie wniosków emerytalno – rentowych,
10) prowadzenie archiwum akt osobowych pracowników zlikwidowanych zakładów pracy takich jak:
a) Państwowy Ośrodek Maszynowy w Sycowie,
b) Przedsiębiorstwo Budownictwa Komunalnego w Sycowie,
c) Przedsiębiorstwo Budownictwa Rolniczego w Sycowie,
d) Związku Spółek Wodnych w Sycowie
3. Prowadzenie spraw płacowych, a w szczególności:
1) sporządzanie list płac pracowników Urzędu,
2) prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych ZUS,
3) przygotowywanie PIT-ów dla pracowników,
4) kompletowanie dokumentów do wypłaty zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych i wychowawczych,
5) przygotowywanie zaświadczeń o zarobkach dla celów emerytalnych i rentowych pracowników Urzędu.
4. Prowadzenie zadań z zakresu kultury i rekreacji związanych z kulturą i sztuką oraz kulturą fizyczną, wypoczynkiem i rekreacją, a w szczególności:
1) tworzenia, łączenia, przekształcania i znoszenia instytucji kultury, nadawania im statutów oraz zapewnienia właściwych warunków działania,
2) prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań z zakresu ochrony zabytków i opiece nad zabytkami,
3) realizacja zadań gminy z zakresu kultury fizycznej w tym sportu, rekreacji i wypoczynku ,
4) wykonywanie zadań wynikających z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o bezpieczeństwie imprez masowych.
5) wykonywanie zadań wynikających z ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
5. Prowadzenie zadań z zakresu obsługi Związku Międzygminnego z siedzibą w Sycowie, w tym w szczególności:
1) opracowywanie statutu związku i jego zmian,
2) opracowywanie planów pracy,
3) zwoływanie posiedzeń zarządu i zgromadzenia związku,
4) sporządzenie protokołów z posiedzeń zarządu i zgromadzenia związku,
5) ewidencjonowanie uchwał i wniosków związku,
6) przekazywanie uchwał w trybie nadzoru Wojewodzie Dolnośląskiemu i Regionalnej Izbie Obrachunkowej,
7) przekazywanie do realizacji uchwał i wniosków związku odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją.
6. Prowadzenie spraw z zakresu informatyki, w tym w szczególności:
1) administrowanie systemami operacyjnymi będącymi własnością Urzędu
Miasta i Gminy,
2) konserwowanie baz danych,
3) nowelizowanie używanego oprogramowania,
4) zabezpieczenie i archiwizacja baz danych,
5) szkolenie pracowników Urzędu w zakresie:
a) podstawowej obsługi sprzętu komputerowego,
b) wdrażanie poszczególnych programów użytkowych,
6) doradztwo informatyczne w zakresie:
a) zakupu sprzętu komputerowego,
b) zakupu oprogramowania z licencją,
c) zakupu materiałów eksploatacyjnych.