Komisja Infrastruktury (19.04.2007 r.)

Protokół nr 17/08 z dnia 27 lutego 2008 r.

Protokół Nr  17/08xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

z posiedzenia Komisji Infrastruktury

Rady Miejskiej w Sycowie

odbytego w dniu 27 lutego 2008 r.

w Urzędzie Miasta i Gminy Syców, sala 45

 

W posiedzeniu, któremu przewodniczył Leszek Wojtowicz udział wzięli członkowie Komisji wg listy obecności stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego protokołu, ponadto w posiedzeniu udział wzięli:

1)       Andrzej Dembski – Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta i Gminy Syców

2)       Paweł Nowak – Pracownik Urzędu Miasta i Gminy Syców

Przewodniczący Komisji Leszek Wojtowicz o godzinie 1000 otworzył posiedzenie Komisji i po powitaniu członków Komisji i gości oświadczył, iż zgodnie z listą obecności aktualnie w posiedzeniu uczestniczy 3 członków Komisji, co wobec składu Komisji wynoszącego 3 członków stanowi quorum pozwalające na podejmowanie prawomocnych decyzji.

Następnie Przewodniczący  przedstawił projekt porządku posiedzenia.

 

Porządek posiedzenia:

1.       Posiedzenie w sprawie nadawania numeracji posesji w obrębie Sycowa, Wioski i Nowego Dworu.

2.       Sprawy bieżące, korespondencja.

3.       Wolne wnioski.

4.       Zakończenie.

 

Na wniosek Przewodniczącego Leszka Wojtowicza

3 „za”

0 „przeciw”

0 „wstrzymujących się”

Komisja przyjęła w/w porządek posiedzenia.

 

Ad 1 ) Nadawanie numeracji posesji w obrębie Sycowa, Wioski i Nowego Dworu.

Zebrani dokonali analizy dokumentacji źródłowej w powyższym temacie w wyniku której zobowiązano Naczelnika Wydziału Gospodarki  Nieruchomościami Pana Andrzeja Dębskiego do przygotowania propozycji wprowadzenia nazw ulic na obszarach objętych zabudową oraz już częściowo zabudowanych. Ustalono za zasadne dokonania lustracji w terenie, która odbędzie się dnia 05 marca 2008r o godz. 1000.

 

Ad 2) Sprawy bieżące, korespondencja.

Komisja zapoznała się z pismem Komisariatu Policji w Sycowie Nr S-0151-10/08/AS z dnia 12.02.08r. w spawach omawianych na posiedzeniu Komisji w dniu 12 lutego 2008r (Załącznik Nr 2).

Komisja zapoznała się również z pismem ze Spółdzielni Mieszkaniowej „Stradomianka” w Stradomi wierzchniej z dnia 31.01.08r. w sprawie przejęcia przez gminę nieruchomości gruntowych oraz sieci przesyłowych. W powyższej sprawie Komisja zajmie stanowiska po lustracji w terenie. (Załącznik nr 3)

 

Ad 3) wolne wnioski

Brak

 

Ad 4) Zakończenie

Ze względu na wyczerpanie porządku obrad Przewodniczący Komisji Infrastruktury o godzinie 1200 dokonał zamknięcia posiedzenia.

 

 Przewodniczący Komisji Infrastruktury
     
Leszek Wojtowicz

 

Protokołowała

Magdalena Pieprzka

Autor: