Protokół Nr 17/08xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
z posiedzenia Komisji Infrastruktury
Rady Miejskiej w Sycowie
odbytego w dniu 27 lutego 2008 r.
w Urzędzie Miasta i Gminy Syców, sala 45
W posiedzeniu, któremu przewodniczył Leszek Wojtowicz udział wzięli członkowie Komisji wg listy obecności stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego protokołu, ponadto w posiedzeniu udział wzięli:
1) Andrzej Dembski – Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta i Gminy Syców
2) Paweł Nowak – Pracownik Urzędu Miasta i Gminy Syców
Przewodniczący Komisji Leszek Wojtowicz o godzinie 1000 otworzył posiedzenie Komisji i po powitaniu członków Komisji i gości oświadczył, iż zgodnie z listą obecności aktualnie w posiedzeniu uczestniczy 3 członków Komisji, co wobec składu Komisji wynoszącego 3 członków stanowi quorum pozwalające na podejmowanie prawomocnych decyzji.
Następnie Przewodniczący przedstawił projekt porządku posiedzenia.
Porządek posiedzenia:
1. Posiedzenie w sprawie nadawania numeracji posesji w obrębie Sycowa, Wioski i Nowego Dworu.
2. Sprawy bieżące, korespondencja.
3. Wolne wnioski.
4. Zakończenie.
Na wniosek Przewodniczącego Leszka Wojtowicza
3 „za”
0 „przeciw”
0 „wstrzymujących się”
Komisja przyjęła w/w porządek posiedzenia.
Ad 1 ) Nadawanie numeracji posesji w obrębie Sycowa, Wioski i Nowego Dworu.
Zebrani dokonali analizy dokumentacji źródłowej w powyższym temacie w wyniku której zobowiązano Naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Pana Andrzeja Dębskiego do przygotowania propozycji wprowadzenia nazw ulic na obszarach objętych zabudową oraz już częściowo zabudowanych. Ustalono za zasadne dokonania lustracji w terenie, która odbędzie się dnia 05 marca 2008r o godz. 1000.
Ad 2) Sprawy bieżące, korespondencja.
Komisja zapoznała się z pismem Komisariatu Policji w Sycowie Nr S-0151-10/08/AS z dnia 12.02.08r. w spawach omawianych na posiedzeniu Komisji w dniu 12 lutego 2008r (Załącznik Nr 2).
Komisja zapoznała się również z pismem ze Spółdzielni Mieszkaniowej „Stradomianka” w Stradomi wierzchniej z dnia 31.01.08r. w sprawie przejęcia przez gminę nieruchomości gruntowych oraz sieci przesyłowych. W powyższej sprawie Komisja zajmie stanowiska po lustracji w terenie. (Załącznik nr 3)
Ad 3) wolne wnioski
Brak
Ad 4) Zakończenie
Ze względu na wyczerpanie porządku obrad Przewodniczący Komisji Infrastruktury o godzinie 1200 dokonał zamknięcia posiedzenia.
Przewodniczący Komisji Infrastruktury
Leszek Wojtowicz
Protokołowała
Magdalena Pieprzka