Syców, dnia 7 marca 2013 r.
Burmistrz Miasta i Gminy Syców
ogłasza nabór na stanowisko
kierownika Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sycowie
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku,
d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
e) nieposzlakowana opinia,
f) wykształcenie wyższe,
g) co najmniej 5 letni staż pracy w pomocy społecznej, oraz co najmniej 3 letni staż na stanowisku kierowniczym,
h) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
i) znajomość regulacji prawnych z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, finansów publicznych, samorządu gminnego, postępowania administracyjnego.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
a) umiejętność kierowania zespołem pracowników,
b) umiejętność skutecznego komunikowania się,
c) umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych,
d) znajomość obsługi komputera,
e) umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków,
f) samodzielność i kreatywność,
g) znajomość procedur w zakresie pozyskiwania środków unijnych.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) kierowanie gminnym ośrodkiem pomocy społecznej i reprezentowanie go na zewnątrz w zakresie wykonywania zadań statutowych jednostki,
b) realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej i innych wynikających z przepisów prawa i statutu jednostki,
c) organizowanie pracy Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sycowie,
4. Informacja o warunkach pracy:
a) rodzaj pracy: praca biurowa, stanowisko kierownicze
b) miejsce pracy: M-GOPS w Sycowie ul. Wrocławska 8, 56-500 Syców
c) wymiar czasu pracy: pełny etat
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie (M-GOPS), w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty, jakie winna złożyć osoba ubiegająca się o przyjęcie:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 ze zm.),
i) telefon oraz adres do korespondencji elektronicznej.
Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być własnoręcznie podpisane.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Sycowie ul. Mickiewicza 1, 56 – 500 Syców pokój nr 24 lub poczta na adres Urzędu w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „NABÓR NA STANOWISKO KIEROWNIKA MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ” w terminie do 18 marca 2013 r. do godz. 1500.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po w/w terminie, nie będą rozpatrywane.
Burmistrz Miasta i Gminy Syców
/-/ Sławomir Kapica