Kierownik Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sycowie ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze do spraw świadczeń rodzinnych w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sycowie
1. Kandydat ubiegający się o zatrudnienie musi spełniać następujące niezbędne wymagania:
a) posiadać obywatelstwo polskie i pełną zdolność do czynności prawnych,
b) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
c) posiadać wykształcenie wyższe administracyjne,
d) posiadać co najmniej półroczny staż w prowadzeniu spraw dotyczących świadczeń rodzinnych,
e) znajomość programu "SYGNITY" do obsługi świadczeń rodzinnych,
f) znajomość Ustawy o świadczeniach rodzinnych i Ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
g) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
h) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi komputera i programów komputerowych,
b) dyspozycyjność,
c) umiejętność dostosowania tempa pracy do wyznaczonych terminów,
d) umiejętność redagowania pism,
e) umiejętność pracy w zespole,
f) umiejętność organizacji pracy,
g) rzetelność,
h) punktualność,
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) Prowadzenie postępowań z zakresu Ustawy z dnia 28 listopada 2003 roku o świadczeniach rodzinnych ( Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 992 z późn. zm.) Ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów ( Dz. U. Nr 192, poz. 1378 ze zmianami)
4. Wymagane dokumenty:
a) kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i przebieg zatrudnienia,
b) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
c) życiorys ( CV) ze zdjęciem,
d) list motywacyjny,
e) kserokopia dowodu osobistego,
f) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
g) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
h) inne dokumenty potwierdzające wiedzę, umiejętności i kwalifikacje.
5. Sposób i termin składania ofert:
Oferty należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:
Miejsko - Gminny Ośrodek
Pomocy Społecznej
w Sycowie,
ul. Wrocławska 8, 56-500 Syców
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: " Nabór na stanowisko urzędnicze do spraw świadczeń rodzinnych", do dnia 10 lutego 2010 roku do godz. 15:00
( decyduje data wpływu do Ośrodka).
Dokumenty, które wpłyną do Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Sycowie niekompletne lub po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie przeprowadzanych rozmów kwalifikacyjnych, zakwalifikowani do dalszego etapu kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta i Gminy Syców.
Kierownik MGOPS
w Sycowie
Iwona Michalak - Bober
Syców, dnia 25 stycznia 2010