Menu

Ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy w Urzędzie

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Działoszy, unieważnienie, informacja o ponownym ogłoszeniu.



Zarządzenie  Nr 202/08xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Burmistrza Miasta i Gminy Syców

z dnia  07 maja  2008 r.

 

w sprawie  przeprowadzenia postępowania konkursowego mającego na celu  wyłonienie  kandydata na stanowisko  dyrektora   Szkoły Podstawowej w Działoszy

 

Na podstawie art.30 ust.2 pkt.5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. Nr 142 z 2001r.  poz.1591 ze zmianami), oraz  art.36a ust.3  Ustawy z dnia 7 września 1991 r o systemie oświaty

 ( tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 ze zmianami) Burmistrz Miasta i Gminy Syców zarządza co następuje:

 

 

§ 1

 

1.       Kandydaci  na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Działoszy, zostaną wyłonieni w drodze konkursu, zgodnie z  procedurami określonymi  w art. 36a ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty ( tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 ze zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 23 października 2003 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora szkoły lub placówki i trybu pracy komisji konkursowej  ( Dz.U. z 2003 r. Nr 189, poz. 1855).

 

2.       Wymagania, jakie powinna spełniać osoba ubiegająca się o stanowisko dyrektora szkoły oraz wykaz dokumentów, jakie winna zawierać oferta o przystąpieniu do konkursu określa załącznik  do zarządzenia – Ogłoszenie o konkursie.

 

§ 2

 

Wykonanie postanowień zarządzenia w zakresie organizacji postępowania konkursowego zgodnie z procedurami określonymi w § 1 pkt.1 zarządzenia powierzam dyrektorowi Zespołu Oświaty Samorządowej w Sycowie .

 

                                                                                               § 3

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

                                                                                           Burmistrz Miasta i Gminy

 

                                                                                                Sławomir  Kapica

 

 

 

 

  Ogłoszenie o konkursie

                                            

                                                         Burmistrz  Miasta i Gminy Syców

   ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Działoszy

1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)            ukończyła studia wyższe magisterskie,

2)            posiada co najmniej pięcioletni staż pracy,

3)            posiada wykształcenie i przygotowanie zawodowe  odpowiadające kierunkowi kształcenia w szkole podstawowej ,

4)            kończyła studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania  albo kurs

kwalifikacyjny z zakresu zarządzania  oświatą , prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli,

5)            posiada  zaświadczenie lekarskie  o braku przeciwwskazań  zdrowotnych do wykonywania pracy na  stanowisku kierowniczym,

6)            nie była karana karą dyscyplinarną ,o której mowa w art. 76 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. –Karta Nauczyciela ( Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 ze zmianami) oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie dyscyplinarne;

7)            nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne;

8)            nie była karana zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia     17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności  za naruszenie dyscypliny finansów  publicznych ( Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114 ze zmianami).

Podstawa prawna : rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 6 maja 2003 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach szkół i placówek (Dz. U. Nr 89, poz. 826 i Nr 189, poz. 1854).

2. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:

1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju szkoły lub placówki;

2) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela lub stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego;

3) akt nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia - w przypadku osoby będącej nauczycielem;

4) dyplom ukończenia studiów wyższych oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego stażu pracy, wykształcenia i przygotowania zawodowego - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;

5) dyplom ukończenia studiów wyższych lub studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo zaświadczenie o ukończeniu kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;

6) ocenę pracy, o której mowa w § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 6 maja 2003 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach szkół i placówek;

7) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;

8) oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2003 r. Nr 118, poz. 1112 i Nr 137, poz. 1304), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;

9) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;

10) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 147 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148, Nr 45, poz. 391, Nr 65, poz. 594, Nr 96, poz. 874 i Nr 166, poz. 1611);

11) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.

3. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem ,, Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej w Działoszy”,

w  terminie do dnia  6 czerwca 2008 r. do godz. 15. 00,

w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy, ul. Mickiewicza 1,

56-500 Syców ( pok. 24, I p.)

 

Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Miasta i Gminy Syców .

O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Bliższych informacji udziela Dyrektor Zespołu Oświaty Samorządowej w Sycowie

tel.0-62 7855151,   062 7853772

 


Zarządzenie  Nr 214/08

Burmistrza Miasta i Gminy Syców

z dnia  16 czerwca  2008 r.

 

w sprawie  unieważnienia postępowania konkursowego mającego na celu  wyłonienie  kandydata na stanowisko  dyrektora   Szkoły Podstawowej w Działoszy i ponowne jego przeprowadzenie

 

Na podstawie art.30 ust.2 pkt.5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. Nr 142 z 2001r.  poz.1591 ze zmianami), oraz  art.36a ust. 3 i art. 5c pkt. 2   Ustawy z dnia 7 września 1991 r o systemie oświaty ( tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 ze zmianami) w związku z Rozporządzeniem  Ministra Edukacji Narodowej i Sportu 23 października 2003 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora szkoły lub placówki i trybu pracy komisji konkursowej ( Dz. U z 2003 r. Nr 189, poz. 1855 ) Burmistrz Miasta i Gminy Syców zarządza co następuje:

§ 1

Unieważnia się postępowania konkursowe ogłoszone Zarządzeniem Nr 202/2008 z dnia 07 maja 2008 r. mające na celu wyłonienie kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Działoszy z przyczyn proceduralnych , niespełnienia wymogów § 1 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 23 października 2003 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora szkoły lub placówki i trybu pracy komisji konkursowej  ( Dz.U. z 2003 r. Nr 189, poz. 1855).

§ 2

Zarządzam ponowne przeprowadzenie postępowania konkursowego mającego na celu  wyłonienie  kandydata na stanowisko  dyrektora   Szkoły Podstawowej w Działoszy.

                                                                                              § 3

1. Kandydaci  na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Działoszy, zostaną wyłonieni

    w drodze konkursu, zgodnie z  procedurami określonymi  w art. 36a ustawy z dnia

   7 września 1991 r. o systemie oświaty ( tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 ze

   zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 23

   października 2003 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora szkoły lub

   placówki i trybu pracy komisji konkursowej  ( Dz.U. z 2003 r. Nr 189, poz. 1855).

 

2.Wymagania, jakie powinna spełniać osoba ubiegająca się o stanowisko dyrektora szkoły

  oraz wykaz dokumentów, jakie winna zawierać oferta o przystąpieniu do konkursu określa

   załącznik  do zarządzenia – Ogłoszenie o konkursie.

 

§ 4

 

Wykonanie postanowień zarządzenia w zakresie organizacji postępowania konkursowego zgodnie z procedurami określonymi w § 3 pkt.1 zarządzenia powierzam dyrektorowi Zespołu Oświaty Samorządowej w Sycowie .

 

                                                                                               § 5

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

                                                                                    Burmistrz Miasta i Gminy

 

                                                                                             Sławomir  Kapica

 

 

Autor: