Protokół Nr 59/09xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Sycowie
przeprowadzonego w dniu:
- 27 sierpnia 2009 r.
godz. 1200 – 1300 sala 45, Urzędu MiG Syców
W posiedzeniu, któremu przewodniczyli Kazimierz Cichoń Przewodniczący Komisji Rewizyjnej udział wzięli członkowie Komisji wg listy obecności stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego protokołu. Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Kazimierz Cichoń o godzinie 1200 otworzył posiedzenie Komisji Rewizyjnej i po powitaniu jej członków oświadczył, iż zgodnie z listą obecności aktualnie w posiedzeniu uczestniczy trzech członków Komisji Rewizyjnej, co wobec jej składu stanowi quorum pozwalające na podejmowanie prawomocnych decyzji.
Następnie Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Kazimierz Cichoń przedstawił temat posiedzenia zgodny z planem pracy Komisji.
Na wniosek Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Kazimierza Cichonia jednomyślnie, przyjęto porządek posiedzenia:
Porządek posiedzenia:
1. Ocena wykonania budżetu Miasta i Gminy za I półrocze 2009 r. na podstawie sprawozdania Burmistrza Miasta i Gminy Syców.
Członkowie Komisji zapoznali się z zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Syców Nr 382/09 z dnia 14 lipca 2009r w sprawie przedstawienia informacji o przebiegu wykonania budżetu Miasta i Gminy Syców za I półrocze 2009 roku oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej oraz samodzielnej instytucji kultury.
W wyniku przeanalizowania w/w sprawozdania drogą głosowania:
3 głosami „za”, 0 głosami „przeciw” oraz 0 głosami „wstrzymującymi się” pozytywnie zaopiniowała wykonanie budżetu Miasta i Gminy za I półrocze 2009 r. na podstawie sprawozdania Burmistrza Miasta i Gminy Syców.
Podpisy członków Komisji Rewizyjnej:
1. Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
.................................
2. Jarosław Walczak – Wiceprzewodniczący Komisji Rewizyjnej
.................................
3. Krzysztof Cegła – Członek
.................................
Protokolant
Magdalena Pieprzka