Protokoły Komisji Rewizyjnej

Protokół nr 48/09 z kontroli w dniach 16 marca 2009 r. oraz 23 marca 2009 r.

Protokół Nr 48/09xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Sycowie

przeprowadzonego w dniach:

-          16 marca 2009

-          23 marca 2009

 

Protokół Kontroli przeprowadzonej w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sycowie, którego kierownikiem jest Pani Iwona Michalak - Bober         w dniach:

- 16 marca 2009

- 23 marca 2009

przez Komisję Rewizyjną w składzie:

1.       Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej

2.       Jarosław Walczak – Wiceprzewodniczący Komisji Rewizyjnej

3.       Krzysztof Cegła – Członek Komisji Rewizyjnej

 

Kontrolą objęto – Działalność Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sycowie za 2008 rok.

Komisja Rewizyjna dokonała następujących czynności kontrolnych:

1.      Porównała stanu faktycznego z dokumentacją dotyczącą dodatków mieszkaniowych i świadczeń rodzinnych.

 

 

W wyniku powyższych czynności Komisja Rewizyjna nie stwierdza nieprawidłowości w prowadzeniu wyżej wymienionej dokumentacji, która dotyczy dodatku mieszkaniowego i świadczeń rodzinnych.

 

 

Załączniki – dodatki mieszkaniowe:

1.       Dodatki mieszkaniowe,

2.       Zestawienie za m-c lipiec 2008 r.

3.       Dodatki mieszkaniowe lipiec 2008 rok.

4.       Decyzja nr 1829/06/2008

5.       Decyzja nr 1830/06/2008

6.       Wypłaty dodatku mieszkaniowego od lipca do lipca 2008 r.

 

Załączniki – świadczenia rodzinne:

1.       Świadczenia rodzinne,

2.       Informacja o wypłacanych świadczeniach rodzinnych w 2008 roku.

 

Na tym Protokół zakończono.


 

Zgodnie z  § 94 ust1. i ust.2 oraz § 95 ust. 1 i ust. 2 Uchwały Rady Miejskiej w Sycowie z dnia 25 stycznia 2007r.  w sprawie Statutu Miasta i Gminy Syców (Dz. U. z 2007 r. Nr 68 poz. 709  z późniejszymi zmianami) w przypadku odmowy podpisania protokołu przez kierownika kontrolowanego podmiotu, jest on obowiązany do złożenia – w terminie 7 dni od daty odmowy – pisemnego wyjaśnienia jej przyczyn.  Wyjaśnienia, o których mowa, składa się na ręce Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej.

Kierownik kontrolowanego podmiotu w terminie 7 dni od daty przedstawienia mu protokołu pokontrolnego do podpisania może złożyć na ręce Przewodniczącego Rady uwagi dotyczące kontroli i jego wyniku. Uwagi, o których mowa, składa się w terminie 7 dni od daty przedstawienia kierownikowi kontrolowanego podmiotu protokołu pokontrolnego do podpisania.

 

 

Podpisy członków Komisji Rewizyjnej:

1.       Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej                  

 

.................................

 

2.       Jarosław Walczak – Wiceprzewodniczący Komisji Rewizyjnej      

 

.................................

 

3.       Krzysztof Cegła – Członek                                                                       

 

.................................

 

Podpis Kierownika Kontrolowanej jednostki:

 

...................................................

 

Autor: