Protokół Nr 25/08xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Sycowie
przeprowadzonego w dniach:
- 25 lutego 2008 r.
- 03 marca 2008 r.
- 10 marca 2008 r.
Protokół Kontroli przeprowadzonej w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Sycowie w 2007 roku, którego dyrektorem jest Pan Marek Laryś, a głównym księgowym Pani Małgorzata Siwiec a dniach:
- 25 lutego 2008r.
- 03 marca 2008 r.
- 10 marca 2008 r.
przez Komisję Rewizyjną w składzie:
1. Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
2. Jarosław Walczak – Wiceprzewodniczący Komisji Rewizyjnej
3. Krzysztof Cegła – Członek
Kontrola objęto – dotacje przedmiotowe dla MOSiR za 2007 rok.
Komisja Rewizyjna dokonała następujących czynności kontrolnych:
1. sprawdziła stan faktyczny z dokumentacją dotyczącą zużycia energii elektrycznej, gazu, wody, opłat za rozmowy telefoniczne.
Koszty przedstawiają się następująco:
- zużycia energii elektrycznej – 21 735,13 zł
- zużycia gazu – 21 011,77 zł
- zużycia wody – 7 979,88 zł
- opłaty za rozmowy telefoniczne – 3 702,17 zł
W wyniku czynności kontrolnych, kontrolujący nie stwierdza nieprawidłowości w prowadzeniu dokumentacji dotyczącej dotacji kosztów działalności MOSiR za 2007 rok.
Część składową niniejszego Protokołu stanowią załączniki:
1. Załącznik Nr 1 Lista obecności
2. Załącznik Nr 2 Zestawienie poszczególnych kosztów MOSiR za 2007 rok.
Na tym Protokół zakończono.
Na podstawie § 95 Statutu Miasta i Gminy Syców Kierownik kontrolowanego podmiotu w terminie 7 dni od daty przedstawienia mu protokołu pokontrolnego do podpisania może złożyć na ręce Przewodniczącego Rady uwagi dotyczące kontroli i jego wyniku.
Podpisy członków Komisji Rewizyjnej:
1. Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej .................................
2. Jarosław Walczak – Wiceprzewodniczący Komisji Rewizyjnej .................................
3. Krzysztof Cegła – Członek .................................
Podpis Dyrektora Kontrolowanej jednostki:
...................................................
Podpis Głównego Księgowego Kontrolowanej Jednostki:
...................................................