Protokoły Komisji Rewizyjnej

Protokół Nr 16/07 z dnia 05 listopada 2007 r. z posiedzenia Komisjie Rewizyjnej.

Protokół nr 16 /07xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

z posiedzenia Komisję Rewizyjną

Rady Miejskiej w Sycowie

Przeprowadzony w Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji

Urzędu Miasta i Gminy Syców

05      listopada 2007 r. godz.: 1200 - 1300

 

W posiedzeniu uczestniczyli:

1.       Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej

2.       Jarosław Walczak – Wiceprzewodniczący Komisji Rewizyjnej

3.       Krzysztof Cegła – Członek

 

Ponad to w posiedzeniu uczestniczyli:

1.       Robert Malecki - Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji

(Załącznik nr 1)

 

Tematem  posiedzenia było:

Kontrola zamówień publicznych realizowanych przez burmistrza Miasta i Gminy Syców:

1.       Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości

Komorów – Św. Marek

2.       Bieżące utrzymanie i konserwacja terenów zieleni na terenie miasta Syców.

(Załącznik nr 2)

 

Ad 1) Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości

Komorów – Św. Marek.

Robert Malecki – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji

Droga Komorów – Św. Marek była realizowana przy dofinansowanie ze środków Terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych. Dofinansowanie było w kwocie 15 tys. zł za km nawierzchni bitumicznej  czyli 115 zł/km. Długość drogi 1134 mb.

Omówił procedury przetargowe na w/w inwestycję.

(Załącznik nr 3)

 

Krzysztof Cegła – Członek Komisji Rewizyjnej

Czy to dofinansowanie dotyczy tylko dróg wiejskich?

 

Robert Malecki – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji

To jest tzw. kryterium dróg dojazdowych do gruntów rolnych. Do wniosku trzeba zawsze dołączyć wypis i wyrys z planu przestrzennego i oni sprawdzają czy tereny przyległe do drogi są terenami rolniczymi. To jest jedyne kryterium.

 

Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej

Czy są jeszcze drogi, które w perspektywie trzeba będzie zrobić?

Robert Malecki – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji

W tym roku zrobiliśmy 6 odcinków dróg o łącznej długości ok. 4 km. Mamy już też podpisane dwie umowy do wykonania do przyszłego roku.

 

Krzysztof Cegła – Członek Komisji Rewizyjnej

Jaka jest kwota ogólna dofinansowania na te wszystkie drogi?

 

Robert Malecki – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji

Na te 6 odcinków dróg 380 tys. które są dofinansowywane z zewnątrz.

 

Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej

Czy są jeszcze jakieś pytania?

Więcej pytań nie było.

 

Ad 2) Bieżące utrzymanie i konserwacja terenów zieleni na terenie miasta Syców

Robert Malecki – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji

Omówił procedury przetargowe na w/w inwestycji.

(Załącznik nr 4)

 

Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej

Kto był w komisjach przetargowych?

 

Robert Malecki – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji

Tomasz Czwordon p.o. Burmistrza Mig Syców, Robert Malecki, Anna Piwowarska oraz Dominik Kulok.

 

Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej

Jak wygląda realizacja?

 

Robert Malecki – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji

Co miesiąc wystawiane są faktury. Jest protokół odbioru. Do każdej faktury dołączany jest zakres wykonanych prac w danym miesiącu.  

 

Krzysztof Cegła – Członek Komisji Rewizyjnej

Czy może Pan wymienić zakres  przedmiotu zamówienia?

 

Robert Malecki – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji

Przedmiot zamówienia obejmuje:

2.       pielęgnacja drzew miejskich,

3.       nawożenie drzew,

4.       nawożenie drzew nowo sadzonych,

5.       ściółkowanie,

6.       pielęgnacja krzewów,

7.       pielęgnacja żywopłotów,

8.       nawożenie, cięcie, ściółkowanie i cięcie żywopłotów, odchwaszczanie,

9.       pielęgnacja rabat, pielęgnacja pnączy, pielęgnacja kwietników, konserwacja ławek, zbieranie śmieci w parku.

 

Krzysztof Cegła – Członek Komisji Rewizyjnej

Czy uchwałą Rady Miejskiej był jakiś wniosek o wycięcie żywopłoty przy ul. Mickiewicza, czy umowa obejmuje tez takie roboty?

 

Robert Malecki – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji

Wykonawca  jest tak elastyczna, że za takie cos pieniędzy nie bierze. Robią to w ramach dobrej współpracy.

 

Krzysztof Cegła – Członek Komisji Rewizyjnej

Jaki jest obszar jego realizacji?

 

Robert Malecki – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji

To są trzy tzn. strefy.

Strefa pierwsza – Powierzchnia 2.380 ha  + 937 mb żywopłotu

Strefa druga – Powierzchni 14.117 ha.

Strefa trzecia -  Powierzchnia 11.298 ha

(Załącznik nr 5)

 

Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej

Ten przetarg był konkursem na rok 2007. Jak się skończy to znowu kolejny przetarg?

 

Robert Malecki – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji

Tak, ale chcemy w następnym przetargu na rok 2008 robić aby umowa obejmowała 3 lata. Ponieważ rok to jest za krótko, a wykonawca w ciągu trzech lat może się usprzętowić i inaczej całą tą prace rozłożyć. Chcemy zrobić na lata 2008 – 2010.

 

Komisja Rewizyjna przychyla się do przeprowadzenia przetargu na okres do 3 lata.

 

 

Pytań więcej nie było.

 

Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej

Komisja Rewizyjna pozytywnie ocenia rozwoju infrastruktury. Nie ma żadnych zastrzeżeń. Procedura przetargowa wykonywana jest terminowo.

Przychyla się również do przeprowadzenia przetargu na okres do 3 lata.

 

Na tym protokół zakończono.

 

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej

Kazimierz Cichoń

 

 

Paweł Walczak Wiceprzewodniczący Komisji Rewizyjnej ……………………………………

Krzysztof Cegła Członek Komisji Rewizyjnej …………………………………………………

Robert Malecki –

Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji .....................................................

 

 

Protokołowała

Magdalena Pieprzka ..............................

 

 

Autor: