Protokół nr 16 /07xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
z posiedzenia Komisję Rewizyjną
Rady Miejskiej w Sycowie
Przeprowadzony w Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji
Urzędu Miasta i Gminy Syców
05 listopada 2007 r. godz.: 1200 - 1300
W posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
2. Jarosław Walczak – Wiceprzewodniczący Komisji Rewizyjnej
3. Krzysztof Cegła – Członek
Ponad to w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Robert Malecki - Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji
(Załącznik nr 1)
Tematem posiedzenia było:
Kontrola zamówień publicznych realizowanych przez burmistrza Miasta i Gminy Syców:
1. Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości
Komorów – Św. Marek
2. Bieżące utrzymanie i konserwacja terenów zieleni na terenie miasta Syców.
(Załącznik nr 2)
Ad 1) Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości
Komorów – Św. Marek.
Robert Malecki – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji
Droga Komorów – Św. Marek była realizowana przy dofinansowanie ze środków Terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych. Dofinansowanie było w kwocie 15 tys. zł za km nawierzchni bitumicznej czyli 115 zł/km. Długość drogi 1134 mb.
Omówił procedury przetargowe na w/w inwestycję.
(Załącznik nr 3)
Krzysztof Cegła – Członek Komisji Rewizyjnej
Czy to dofinansowanie dotyczy tylko dróg wiejskich?
Robert Malecki – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji
To jest tzw. kryterium dróg dojazdowych do gruntów rolnych. Do wniosku trzeba zawsze dołączyć wypis i wyrys z planu przestrzennego i oni sprawdzają czy tereny przyległe do drogi są terenami rolniczymi. To jest jedyne kryterium.
Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Czy są jeszcze drogi, które w perspektywie trzeba będzie zrobić?
Robert Malecki – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji
W tym roku zrobiliśmy 6 odcinków dróg o łącznej długości ok. 4 km. Mamy już też podpisane dwie umowy do wykonania do przyszłego roku.
Krzysztof Cegła – Członek Komisji Rewizyjnej
Jaka jest kwota ogólna dofinansowania na te wszystkie drogi?
Robert Malecki – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji
Na te 6 odcinków dróg 380 tys. które są dofinansowywane z zewnątrz.
Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Czy są jeszcze jakieś pytania?
Więcej pytań nie było.
Ad 2) Bieżące utrzymanie i konserwacja terenów zieleni na terenie miasta Syców
Robert Malecki – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji
Omówił procedury przetargowe na w/w inwestycji.
(Załącznik nr 4)
Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Kto był w komisjach przetargowych?
Robert Malecki – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji
Tomasz Czwordon p.o. Burmistrza Mig Syców, Robert Malecki, Anna Piwowarska oraz Dominik Kulok.
Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Jak wygląda realizacja?
Robert Malecki – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji
Co miesiąc wystawiane są faktury. Jest protokół odbioru. Do każdej faktury dołączany jest zakres wykonanych prac w danym miesiącu.
Krzysztof Cegła – Członek Komisji Rewizyjnej
Czy może Pan wymienić zakres przedmiotu zamówienia?
Robert Malecki – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji
Przedmiot zamówienia obejmuje:
2. pielęgnacja drzew miejskich,
3. nawożenie drzew,
4. nawożenie drzew nowo sadzonych,
5. ściółkowanie,
6. pielęgnacja krzewów,
7. pielęgnacja żywopłotów,
8. nawożenie, cięcie, ściółkowanie i cięcie żywopłotów, odchwaszczanie,
9. pielęgnacja rabat, pielęgnacja pnączy, pielęgnacja kwietników, konserwacja ławek, zbieranie śmieci w parku.
Krzysztof Cegła – Członek Komisji Rewizyjnej
Czy uchwałą Rady Miejskiej był jakiś wniosek o wycięcie żywopłoty przy ul. Mickiewicza, czy umowa obejmuje tez takie roboty?
Robert Malecki – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji
Wykonawca jest tak elastyczna, że za takie cos pieniędzy nie bierze. Robią to w ramach dobrej współpracy.
Krzysztof Cegła – Członek Komisji Rewizyjnej
Jaki jest obszar jego realizacji?
Robert Malecki – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji
To są trzy tzn. strefy.
Strefa pierwsza – Powierzchnia 2.380 ha + 937 mb żywopłotu
Strefa druga – Powierzchni 14.117 ha.
Strefa trzecia - Powierzchnia 11.298 ha
(Załącznik nr 5)
Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Ten przetarg był konkursem na rok 2007. Jak się skończy to znowu kolejny przetarg?
Robert Malecki – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji
Tak, ale chcemy w następnym przetargu na rok 2008 robić aby umowa obejmowała 3 lata. Ponieważ rok to jest za krótko, a wykonawca w ciągu trzech lat może się usprzętowić i inaczej całą tą prace rozłożyć. Chcemy zrobić na lata 2008 – 2010.
Komisja Rewizyjna przychyla się do przeprowadzenia przetargu na okres do 3 lata.
Pytań więcej nie było.
Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Komisja Rewizyjna pozytywnie ocenia rozwoju infrastruktury. Nie ma żadnych zastrzeżeń. Procedura przetargowa wykonywana jest terminowo.
Przychyla się również do przeprowadzenia przetargu na okres do 3 lata.
Na tym protokół zakończono.
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Kazimierz Cichoń
Paweł Walczak Wiceprzewodniczący Komisji Rewizyjnej ……………………………………
Krzysztof Cegła Członek Komisji Rewizyjnej …………………………………………………
Robert Malecki –
Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Inwestycji .....................................................
Protokołowała
Magdalena Pieprzka ..............................