nazwy rejestrów, miejsce udostępniania, adresy i telefony osób udostępniających dane z rejestrów, wzór wniosku o udostępnianie informacji publicznej, zasady udostepniania informacji

Rejestry i ewidencje udostępniane 12-12-2011

Nazwy rejestrów, miejsce udostępniania, adresy i telefony osób udostępniających dane z rejestrów.

Nazwy rejestrów z podziałem na wydziały.

Biuro Rady Miejskiej (osoba prowadząca Magdalena Książyk, p. 39, tel. 62 785 5135)

Lp

Nazwa rejestru

imię i nazwisko osoby prowadzącej

uwagi

1 Rejestr uchwał Rady Miejskiej w Sycowie

Magdalena Książyk

p. 39, tel. 62 785 5135

2 Rejestr interpelacji

jw.

jw.

3 Rejestr wniosków z komisji i rady

jw.

jw.

4 Rejestr sołtysów

jw.

jw.

5 Rejestr skarg i wniosków

jw.

jw.

6 Rejestr aktów prawa miejscowego

jw.

jw.

7 Rejestr jednostek pomocniczych

Magdalena Niedzwiecka

p. 13, tel. 62 785 5113

Wydział Organizacyjny i Kadr  i Ochrony Środowiska (Naczelnik Wydziału - Anna Zacharz, p. 13, tel. 62 785 5112)

Lp

nazwa rejestru

imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej

uwagi

1 Rejestr instytucji kultury Magdalena Niedzwiecka p. 13, tel. 62 785 5113
2 Oświadczenia majątkowe

Michał Pawlaczyk

p. 22, tel. 62 785 5116

3 Rejestr zarządzeń Burmistrza Magdalena Niedzwiecka p. 13, tel. 0-62 785 5113
4 Rejestr skarg i wniosków

jw.

jw.

5 Rejestr korespondencji sekretariat p. 24, tel. 62 785 5101
6 Rejestr przeprowadzonych kontroli zewnętrznych

jw.

jw.

7 Rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż alkoholu Judyta Nolbert p. 44, tel. 62 785 5140
8 Rejestr legitymacji ubezpieczeniowych Magdalena Niedzwiecka p. 12, tel. 62 785 5112
9 Rejestr pełnomocnictw prac. i kier. jedn. org.  Magdalena Niedzwiecka p. 12, tel. 62 785 5112
10 Rejestr zezwoleń na wycięcie drzew i krzewów Wojciech Dryka p. 1a, tel. 62 7855127
11 Rejestr pomników przyrody jw. jw.
12 Rejestr działalności regulowanej w zakresie gospodarki odpadami Agnieszka Weszka jw.
13 Rejestr postanowień dotyczących gospodarki odpadami jw. jw.

 

Urząd Stanu Cywilnego  (akta dla miasta i gminy Syców oraz gminy Dziadowa Kłoda) (Kierownik USC - Beata Jagodzińska, tel. 62 785 5142, 62 7855105)

lp

Nazwa rejestru

imie i nazwisko osobo prowadzącej

uwagi

1 Rejestr urodzeń Beata Jagodzińska,
Zofia Wach

p.1, tel. 0-62 785 5142

2 Rejestr małżeństw

jw.

jw.

3 Rejestr zgonów

jw.

jw.

Sprawy obywatelskie (tel. 62 785 5143)

Lp

nazwa rejetru

imię i nazwisko osoby prowadzącej

uwagi

1 Rejestr wydanych zaświadczeń dot. poświadczeń zameldowania Małgorzata Kegel-Wancek, Andrzej Plata p. 1, tel. 62 785 51 43
2 Rejestr wyborców i mieszkańców jw. 

jw.

3 Rejestr decyzji w sprawie ewidencji ludności jw.

jw.

4 Rejestr cudzoziemców i obywateli polskich zameldowanych do 2 m-cy  jw.

jw.

5 Rejestr mieszkańców zameldowanych na pobyt czasowy do i ponad 2 miesiące   jw.

jw.

6 Rejestr udostępnionych informacji publicznych jw.

jw.

7 Rejestr dowodów osobistych

jw.

p. 1, 11, tel. 62 785 5143
8 Rejestr wydanych paszportów (archiwum)

jw.

p.11, tel. 62 785 5143

Wydział Finansowy i Podatków - Referat Finansów (Kierownik referatu - Agnieszka Gadomska - p. 20, tel. 62 785 5103)

Lp Nazwa rejestru

imię i nazwisko osoby prowadzącej

uwagi

1 Rejestr weksli Wanda Marczak p. 26, tel. 62 785 5126
2 Rejestr wydanych zaświadczeń z tyt. wpłat alkoholowych Agnieszka Gadomska p. 26, tel. 62 785 5103

Wydział A-GiP (Naczelnik - Bogusław Graf - p. 9, tel. 62 785 5109)

Lp Nazwa rejestru

imię i nazwisko osoby prowadzącej

uwagi

1 Ewidencja zakładowego zasobu archiwalnego kat. A i B Bogusław Graf p. 9, tel. 62 785 5109

 

 

Pełnomocnik Burmistrza ds. przeciwdziałania i rozwiązywania problemów alkoholowych (Podinspektor - Elżbieta Wróbel - p. 44a, tel. 62 785 5120)

Lp Nazwa rejestru

imię i nazwisko osoby prowadzącej

uwagi

1 Rejestr osób objetych działaniem Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych Judyta Nolbert p. 120, tel. 62 785 5120

 

Wydział Finansowy i Podatków - Referat Podatków i Windykacji (Kierownik referatu - Monika Zobek-Dubicka - p. 19, tel. 62 785 5122)

Lp

nazwa rejestru

imię i nazwisko osoby prowadzącej

uwagi

1

Rejestr wymiarowy w zakresie podatków i zobowiążań pieniężnych dla osób fizycznych Urszula Tokarska p. 11, tel. 62 785 5124

2

Rejestr przypisów i odpisów dla osób fizycznych

jw.

jw.

3

Rejestr udzielonych ulg ustawowych (z tyt. nabycia i inwestycji) dla podatku rolnego

jw.

jw.

4

Ewidencja Podatkowa Nieruchomości

jw.

jw.

5

Rejestr wymiarowy w zakresie podatków i zobowiążań pieniężnych dla osób dla osób prawnych Jerzy Walczak

jw.

6

Rejestr przypisów i odpisów dla osób prawnych jw.

jw.

7

Rejestr udzielonych umorzeń w podatku dla osób prawnych

Urszula Tokarska

p. 19, tel. 62 785 5122

8

Rejestr udzielonych umorzeń w podatku dla osób fizycznych

jw.

jw.

9

Rejestr wydanych zaświadczeń upr. do otrzymania bonów paliwowych

jw.

jw.

10

Rejestr wydanych zaświadczeń w sprawach podatkowych

jw.

jw.

11

Rejestr odroczeń i rozłożeń na raty

jw.

jw.

12

Ewidencja przekazanych lub otrzymanych informacji w sprawach zaświadczeń

jw.

jw.

13

Rejestr wpisów do ewidencji podmiotów gospodarczych (archiwum)

Małgorzata Kegel-Wancek

p. 1, tel. 62 785 5105

14

Rejestr zmian w ewidencji podmiotów gospodarczych (archiwum)

jw.

jw.

15

Rejestr podmiotów wykreślonych z ewidencji podmiotów gospodarczych (archiwum)

jw.

jw.

Wydział Infrastruktury Technicznej i Inwestycji (Naczelnik Wydziału -Marek Grenda - p. 16, tel. 62 785 5117)

Lp

nazwa rejestru

imię i nazwisko osoby prowadzącej

uwagi

1 Rejestr udzielonych zamówień publicznych Anna Piwowarska p. 14, tel. 62 785 514
2 Rejestr umów

jw.

jw.

3 Rejestr zabytków

Adam Grzybczak

p.15, tel. 62 785 5115

4 Ewidencja dróg gminnych
Rejestr Działalności Regulowanej w zakresie gospodarki odpadami

Marek Grenda

p. 16, tel. 62 785 51117

5 Spis imienny pochowanych żołnierzy na cmentarzu wojennym

jw.

p. 19, tel. 62 785 5118

6 Monitoring wizyjny miasta Sycowa jw. p. 15, tel. 62 785 6115

Wydział Gospodarki Nieruchomościami ( Naczelnika Wydziału - Andrzej Dembski - p. 28, tel. 62 785 5137)    

Lp nazwa rejestru imię i nazwisko osoby prowadzącej uwagi
1 Rejestr d/s komunalizacji mienia Anna Sowa p.38a, tel. 62 785 5139
2 Rejestr nieruchomości sprzedanych j.w. p.38a, tel. 62 785 5139
3 Rejestr umów dzierżawnych j.w. p.38a, tel. 62 785 5139
4 Rejestr sprzedanych mieszkań komunalnych Agnieszka Sawicka

jw.

5 Rejestr użytkowników wieczystych Anna Sowa

jw.

6 Ewidencja numerów porządkowych nieruchomości j.w.

jw.

7 Wykaz wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu Paweł Nowak p. 27, tel. 62 785 5140
8 Rejestr miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Paweł Nowak p. 27, tel. 62 785 5140
9 Rejestr zasobów mieszkaniowych gminy Agnieszka Sawicka p. 43, tel. 62 785 51141
10 Rejestr osób oczekujących na mieszkanie w mieszkaniowym zasobie Gminy Syców j.w. j.w.

 

      Jawny rejestr danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta i Gminy w Sycowie, prowadzony na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, dostępny jest w p. 17 tut. Urzędu.

Autor:
Data edycji: 03-12-2020 19:46:27