Zezwolenie na zajęcie pasa drogowego, umieszczenie tablicy reklamowej, zm. mpzp, nadanie nr posesji ...

Wydanie zezwolenia na umieszczenie tablicy reklamowej w pasie drogowym drogi gminnej 06-11-2013

 

Wydanie  zezwolenia na umieszczenie tablicy reklamowej w pasie drogowym drogi gminnej

Jednostka odpowiedzialna:

   Wydział Infrastruktury Technicznej i Inwestycji – Urząd Miasta i Gminy Syców   pokój 17 – inspektor Bernadetta Murij, tel 62 785 5118

 

Wymagane dokumenty:

Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 roku

            Na podstawie art.40 ust. 16 ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych zarządza się co następuje:

1.       Zajmujący składa wniosek do zarządcy drogi o wydanie zezwolenia na umieszczenie tablicy reklamowej: files/fck/89/file/procedury/2013/wniosek-reklama.rtf.

2.       Wniosek o którym mowa powinien zawierać:

- imię i nazwisko oraz adres lub nazwę siedziby podmiotu występującego o zezwolenie.

- cel przedsięwzięcia,

- lokalizację i powierzchnię  reklamy,

- planowany okres

3.   Do wniosku o którym mowa należy załączyć: 

a) Plan sytuacyjny w skali 1:500 lub 1:250 z zaznaczoną lokalizacją tablicy i podaniem
odległości od krawędzi jezdni;
b) Projekt graficzny tablicy z podaniem jej treści i kolorystyki;
c) Projekt konstrukcji zawierający podstawowe wymiary;
d) Znaczki opłaty skarbowej (5 zł – wniosek, 0,50 zł  – każdy ww. załącznik).

 

Termin załatwienia:

     Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 roku ( Kodeks postępowania administracyjnego

     Dz.U. z 2000 r nr. 98 poz.1071 ze zmianami)

     -   Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej

         art. 64 § 2 KPA 

Tryb odwoławczy     

       Od Decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego

      Kolegium Odwoławczego we Wrocławiu w terminie 14 dni od daty jej doręczenia

      za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy w Sycowie.      

Opłaty:    

     Znaczki opłaty skarbowej (5 zł – wniosek, 0,50 zł  – każdy w/w. załącznik).

Podstawa Prawna 

     -  Art. 20 pkt.7, art. 40 ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych ( Dz. z 2007 r. Nr. 19 poz. 115 z poźn. zmianami)

     - §1 i § 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 roku w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego ( Dz.U.z 2004r Nr. 140 poz.1481)

     - Uchwała Nr. XXIII/146/04 Rady Miejskiej w Sycowie z dnia  27 maja 2004 roku w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych

    - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego

       ( Dz.U. z 2000 r. Nr. 98 poz. 1071 z późn.zm)

 

  Pliki  do pobrania: 

1. files/fck/89/file/procedury/2009/pas_wniosek_budowa_przeb_zjazdu.doc
2. files/fck/89/file/procedury/2009/pas_wniosek-zajecie.rtf
3. files/fck/89/file/procedury/2014/Protokol_odbioru_pasa_drogowego.rtf
4. files/fck/89/file/procedury/2009/pas_dr_zawiad-awaria.doc
5. files/fck/89/file/procedury/2009/pas_reklama.rtf
6. files/fck/89/file/procedury/2009/pas_dr_Uchwala.doc

Autor:
Data utworzenia: 08-11-2013 10:20:43
Data edycji: 01-08-2019 15:12:27