-wniosek o wydanie dowodu osobistego; -zgłoszenie utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego; -wniosek o odpis aktu stanu cywilnego.
Są to usługi centralne, co oznacza, że zostały wystawione przez resort właściwy w danej sprawie, ale służą one do załatwiania spraw we wszystkich podmiotach, które realizują dane zadanie. Obywatele korzystając z tych formularzy, będą się zwracali do Państwa Urzędów z prośbą o realizację poszczególnych wniosków, zgłaszając np. utratę dowodu osobistego etc.
Opublikowane usługi są pierwszymi z serii e-usług wspólnie przygotowywanych z Ministerstwem Administracji i Cyfryzacji, których uruchomienie stanowi realizację przepisów prawa (ustawy o dowodach osobistych, ustawy o ewidencji ludności, ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy kodeks wyborczy oraz ustawy o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne).
O kolejnych publikacjach usług będą Państwo informowani.
Usługi są dostępne pod adresem: