xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Zarządzenie Nr 27/2007
Burmistrza Miasta i Gminy Syców
z dnia 09 stycznia 2007 r.
w sprawie powołania Komisji ds. współpracy przy wyborze ofert na wykonanie zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Na podstawie art.11 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873 z późniejszymi zmianami ) zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję d.s. współpracy przy wyborze ofert na wykonanie zadań wynikających z ustawy o pożytku publicznym i o wolontariacie w składzie:
1) Kociński Wojciech - Przewodniczący Komisji
2) Cichoń Kazimierz - Członek Komisji
3) Przybył Jacek - Członek Komisji
4) Klimas Barbara - Członek Komisji
5) Iwona Michalak Bober - Członek Komisji
§ 2
1. Otwarty konkurs ofert ogłasza Burmistrz Miasta i Gminy zgodnie z ustawą z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( Dz. U. Nr 96, poz. 873 z późniejszymi zmianami).
2. Nie później niż w ciągu 10 dni po upływie terminu składania ofert przez organizacje pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( Dz. U. Nr 96, poz. 873 ze zmianami ) przewodniczący zwołuje posiedzenie Komisji celem dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.
3. Przy rozpatrywaniu ofert Komisja bierze pod uwagę w szczególności zapisy wynikające z art. 14 i 15 ustawy o pożytku publicznym i o wolontariacie.
4. Ostateczną decyzję podejmuje Burmistrz podpisując stosowną umowę na wykonanie zadania.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.