ogłoszenia o przetargach, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, korespondencja

ITI 8/2015:zapytanie cenowo-ofertowe na sprzedaż, dostawę i montaż 18 sztuk solarnych lamp ulicznych na terenie Miasta i Gminy Syców 01-10-2015

Gmina Syców     
 ul Mickiewicza 1,  56-500 Syców
Tel. 062 7855100, faks 062 7855104
           
Znak sprawy ITI.273.08.2015                                               Syców, dnia 01.10.2015r.

Zapytanie cenowo-ofertowe

I. ZAMAWIAJĄCY
   Gmina  Syców
    ul. Mickiewicza 1
    56-500 Syców
   tel. 62 785 51 00  fax 62 785 51 04   mail: zp@syców.pl
   NIP 911-17-78-954
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montaż 18 sztuk solarnych lamp ulicznych na terenie Miasta i Gminy Syców
2.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
•    Lampa solarna typu LED musi spełniać następujące parametry:
1.    Słup ocynkowany.
2.    Wysokość źródła światła 6 metrów
3.    Wysięgnik lampy – minimum 1,5 metra.
4.    Moc żarówki LED – minimum 30W
5.    Strumień świetlny – minimum 3800 lm
6.    Czas autonomii – do 3 dni
7.    Przybliżony czas pracy – 6-11 h
8.    Pojemność akumulatora – min 120 Ah
9.    Moc panela – minimum 1x250W-poli
10.    Typ akumulatora – żelowy
11.    Regulator ładowania + system oszczędzania akumulatorów
12.    Tryb załączania – czujnik zmierzchowy
•    Transport jest na koszt Wykonawcy.
3.     Wykaz miejsc, w których zostaną zamontowane lampy zostanie przedłożony Wykonawcy wybranemu w wyniku rozstrzygnięcia zapytania ofertowego.
    Postępowanie o wartości poniżej kwoty ,o której  mowa w  art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo  zamówień  publicznych ( Dz.U.z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)
4.     Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia  postępowania.


III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
    Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia  25 listopada 2015 r.

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 
1. Każdy Wykonawca winien przedłożyć tylko jedną ofertę cenową.
2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wymaga się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
3  Ofertę cenową należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
4. Oferta winna być napisana w języku polskim
5.  Zaleca się, aby oferta była sporządzona na wzorach formularza oferty. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty wymienione w zapytaniu ofertowym. 
6    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
7.    Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

V.    WYMAGANE DOKUMENTY
1.    Aktualnego odpis z  właściwego  rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji  ,
2.    Wypełniony i podpisany formularz oferty (wg  załączonego wzoru ),


VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie  w siedzibie Zamawiającego w Sycowie, przy ul. Mickiewicza 1, 56-500 Syców, (sekretariat)  nie później niż do dnia 13.10.2015r. do godz. 1000
 
VII. OCENA OFERT
    Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
    Cena 100 %

VIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi  pisemnie wykonawców

IX.    OSOBY DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
1.    Grzegorz Rosiek         tel. 62 785 51 15    e-mail :  grosiek@sycow.pl
2.    Anna  Piwowarska    tel. 62 785 51 15    e-mail :  zp@sycow.pl
3.    Marek Grenda           tel. 62 785 51 17    e-mail :  m.grenda@sycow.pl



X. ZAŁĄCZNIKI
    1. Wzór formularza ofertowego
    2. Wzór  umowy
 

ogłoszenie files/fck/File/przetargi/2015/lamp_LED_ogloszenie.doc
zał.1 files/fck/File/przetargi/2015/lampy_LED_zal1.doc
zał.2 files/fck/File/przetargi/2015/lampy_LED_zal2.doc

Autor treści: Grzegorz Rosiek

Autor:
Data utworzenia: 01-10-2015 12:39:05