Gmina Syców
ul Mickiewicza 1, 56-500 Syców
Tel. 062 7855100, faks 062 7855104
Znak sprawy ITI.273.08.2015 Syców, dnia 01.10.2015r.
Zapytanie cenowo-ofertowe
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Syców
ul. Mickiewicza 1
56-500 Syców
tel. 62 785 51 00 fax 62 785 51 04 mail: zp@syców.pl
NIP 911-17-78-954
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montaż 18 sztuk solarnych lamp ulicznych na terenie Miasta i Gminy Syców
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
• Lampa solarna typu LED musi spełniać następujące parametry:
1. Słup ocynkowany.
2. Wysokość źródła światła 6 metrów
3. Wysięgnik lampy – minimum 1,5 metra.
4. Moc żarówki LED – minimum 30W
5. Strumień świetlny – minimum 3800 lm
6. Czas autonomii – do 3 dni
7. Przybliżony czas pracy – 6-11 h
8. Pojemność akumulatora – min 120 Ah
9. Moc panela – minimum 1x250W-poli
10. Typ akumulatora – żelowy
11. Regulator ładowania + system oszczędzania akumulatorów
12. Tryb załączania – czujnik zmierzchowy
• Transport jest na koszt Wykonawcy.
3. Wykaz miejsc, w których zostaną zamontowane lampy zostanie przedłożony Wykonawcy wybranemu w wyniku rozstrzygnięcia zapytania ofertowego.
Postępowanie o wartości poniżej kwoty ,o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 25 listopada 2015 r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Każdy Wykonawca winien przedłożyć tylko jedną ofertę cenową.
2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wymaga się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
3 Ofertę cenową należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
4. Oferta winna być napisana w języku polskim
5. Zaleca się, aby oferta była sporządzona na wzorach formularza oferty. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty wymienione w zapytaniu ofertowym.
6 Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
7. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
V. WYMAGANE DOKUMENTY
1. Aktualnego odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji ,
2. Wypełniony i podpisany formularz oferty (wg załączonego wzoru ),
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Sycowie, przy ul. Mickiewicza 1, 56-500 Syców, (sekretariat) nie później niż do dnia 13.10.2015r. do godz. 1000
VII. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena 100 %
VIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi pisemnie wykonawców
IX. OSOBY DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
1. Grzegorz Rosiek tel. 62 785 51 15 e-mail : grosiek@sycow.pl
2. Anna Piwowarska tel. 62 785 51 15 e-mail : zp@sycow.pl
3. Marek Grenda tel. 62 785 51 17 e-mail : m.grenda@sycow.pl
X. ZAŁĄCZNIKI
1. Wzór formularza ofertowego
2. Wzór umowy
ogłoszenie | files/fck/File/przetargi/2015/lamp_LED_ogloszenie.doc |
zał.1 | files/fck/File/przetargi/2015/lampy_LED_zal1.doc |
zał.2 | files/fck/File/przetargi/2015/lampy_LED_zal2.doc |
Autor treści: Grzegorz Rosiek