ogłoszenia o przetargach, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, korespondencja

ITI - 1/10 - Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w kwocie 9 000 000 PLN + modyfikacja SIWZ!!

Zawartość: 
1. Ogłoszenie z dnia 22.01.2010 r.
2. Modyfikacja SIWZ  z dnia 27.01.2010 r.
3. Ogłoszenie powiązane z dnia 27.01.2010 r. 
4. Dodatkowe informacje - sprawozdanie Rb 27S i Rb 28S.
 



Syców: Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w kwocie
 9 000 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Syców na rok 2010.

Numer ogłoszenia: 20140 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Syców , ul. Mickiewicza 1, 56-500 Syców, woj. dolnośląskie, tel. 062 7855118, faks 062 7855104.
·    Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sycow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w kwocie 9 000 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Syców na rok 2010..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w kwocie 9 000 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Syców na rok 2010. Kwota kredytu: 9 000 000 PLN Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu. Sposób spłaty kredytu : - Karencja w spłacie pierwszej raty kapitału jednorazowo do dnia 31.12.2010 r. - Spłata odsetek następować będzie w ratach miesięcznych, ostatniego dnia każdego miesiąca, w terminach jak przy spłacie rat kapitałowych i w kwotach wg harmonogramu spłat , nie przewiduje się karencji przy spłacie odsetek. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty i prowizje z tego tytułu. Odsetki naliczane będą wg 1M WIBORU + stała marża proponowana przez bank , niezmienna w okresie obowiązywania umowy. Kredyt zostanie wykorzystany do dnia 31.12.2010 r. Zastrzega się możliwość refinansowania poniesionych wydatków inwestycyjnych. Nie będą pobierane dodatkowe opłaty za prowadzenie rachunku. Postawienie środków do dyspozycji nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy, w transzach wg. dyspozycji kredytobiorcy . Uruchomienie transz kredytu następować będzie w terminach i kwotach określonych każdorazowo przez zamawiającego we wniosku złożonym z trzydniowym wyprzedzeniem . Okres kredytowania : od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2010 r. Spłata kapitału i odsetek do dnia 31.12.2010 r. Sposób zabezpieczenia kredytu : weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową . Projektowana spłata kredytu : jednorazowa do dnia 2010r. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się , że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni , a rok 366 dni Zabezpieczenie : weksel In blanco ( z deklaracja wekslową ) ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy ,którzy spełniają warunki dotyczące : 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich stosowania, 2. posiadania wiedzę i doświadczenie, 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej , a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, załączą dokumenty wymienione w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226 poz. 1817) nie podlegają wykluczeniu akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia nie spełnia.
·    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), dokumenty wymieniony w rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226 poz.1817.) tj, a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Zezwolenie Komisji nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe lub dokumenty równoważne ( potwierdzające prawo prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione pkt. 3.1.1 i 3.2 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. .Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty o których mowa w pkt 3.1.3 lit. a- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 3.1.1 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.sycow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta i Gminy ul. Mickiewicza 1 56-500 Syców pokój nr 14, 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urzad Miasta i Gminy ul. Mickiewicza 1 56-500 Syców pokój nr 24 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

  Burmistrz Miasta i Gminy

      Sławomir  Kapica
 
 


modyfikacja treści SIWZ z dnia 27.01.2010 r.

GMINA  SYCÓW
56 - 500 Syców, ul. Mickiewicza 1  Tel./fax (0-62) 785 5100, 785 5104  e - mail:  urzad@sycow.pl

ITI-341/ 01-M /PN /2010
Syców, dnia 27.01.2010 r.       
                         Wszyscy, którzy pobrali SIWZ   
 
dotyczy: przetargu nieograniczonego na udzielenie i obsługę  kredytu krótkoterminowego w kwocie   9 000 000 PLN

Kod CPV  66 11 30 00-5

        Zamawiający- Gmina Syców ul Mickiewicza 1,  56-500 Syców, zgodnie z art. 38, ust. 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r.  Dz. U. Nr 223, poz. 1655, ze zm.) -  zmienia treść zapisów :

  Zamawiający modyfikuje treść zapisu  SIWZ  w pkt II   "Opisu przedmiotu zamówienia " poprzez  : wykreślenie :
"1. Przedmiotem zamówienia jest  udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego złotówkowego w kwocie  9 000 000  PLN przeznaczonego na  sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Syców na rok 2010.
Kod CPV 66 11 30 00-5
2. Kwota  kredytu: 9 000 000 PLN
3. Zamawiający  zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu, bez ponoszenia jakichkolwiek  kosztów  z  tego  tytułu.
4.Sposób spłaty  kredytu :
   -  Karencja  w spłacie pierwszej  raty kapitału jednorazowo do dnia  31.12.2010 r.
   -   Spłata  odsetek  następować będzie  w ratach miesięcznych, ostatniego dnia każdego  miesiąca, w  terminach  jak  przy  spłacie rat  kapitałowych i w kwotach wg  harmonogramu spłat  , nie przewiduje się karencji przy spłacie odsetek.
   W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki  będą naliczane za okres faktycznego    wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty i prowizje z tego tytułu.
   Odsetki naliczane będą  wg 1M WIBORU + stała  marża  proponowana przez  bank ,  niezmienna  w  okresie  obowiązywania umowy.
5. Kredyt zostanie wykorzystany do dnia 31.12.2010 r.
6. Zastrzega się  możliwość  refinansowania  poniesionych wydatków inwestycyjnych. 
7. Nie będą pobierane dodatkowe opłaty za prowadzenie rachunku.
8. Postawienie środków  do  dyspozycji nie później niż   7 dni od daty  zawarcia  umowy, w transzach wg. dyspozycji  kredytobiorcy .
Uruchomienie  transz kredytu następować będzie  w terminach  i kwotach  określonych  każdorazowo przez zamawiającego  we wniosku złożonym  z trzydniowym  wyprzedzeniem .

9.  Okres kredytowania : od daty  zawarcia  umowy do dnia  31.12.2010 r.
10.  Spłata kapitału i odsetek do dnia 31.12.2010 r.
11. Sposób zabezpieczenia kredytu :  weksel własny  in blanco wraz z deklaracją wekslową .
12. Projektowana spłata kredytu : jednorazowa  do  dnia 31.12 2010r.
13. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się , że miesiąc ma rzeczywistą liczbę  dni , a rok 366 dni
14. Zabezpieczenie : weksel In blanco ( z deklaracja wekslową ) .  "

i  wpisanie:

" 1. Przedmiotem zamówienia jest  udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego złotówkowego w kwocie  9 000 000  PLN przeznaczonego na  sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego Gminy Syców w roku  2010.
Kod CPV 66 11 30 00-5
2. Kwota  kredytu: 9 000 000 PLN
3. Zamawiający  zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu, bez ponoszenia jakichkolwiek  kosztów  z  tego  tytułu.
4.Sposób spłaty  kredytu :
   -  Karencja  w spłacie pierwszej  raty kapitału jednorazowo do dnia  31.12.2010 r.
   -   Spłata  odsetek  następować będzie  w ratach miesięcznych, ostatniego dnia każdego  miesiąca , nie przewiduje się karencji przy spłacie odsetek.
   W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki  będą naliczane za okres faktycznego    wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty i prowizje z tego tytułu.
   Odsetki naliczane będą  wg 1M WIBORU + stała  marża  proponowana przez  bank ,  niezmienna  w  okresie  obowiązywania umowy.
5. Kredyt zostanie wykorzystany do dnia 31.12.2010 r.
6. Zastrzega się  możliwość  refinansowania  poniesionych wydatków inwestycyjnych. 
7. Nie będą pobierane dodatkowe opłaty za prowadzenie rachunku.
8. Postawienie środków  do  dyspozycji nie później niż   7 dni od daty  zawarcia  umowy, w transzach wg. dyspozycji  kredytobiorcy .
Uruchomienie  transz kredytu następować będzie  w terminach  i kwotach  określonych  każdorazowo przez zamawiającego  we wniosku złożonym  z trzydniowym  wyprzedzeniem .
9.  Okres kredytowania : od daty  zawarcia  umowy do dnia  31.12.2010 r.
10.  Spłata kapitału i odsetek do dnia 31.12.2010 r.
11. Sposób zabezpieczenia kredytu :  weksel własny  in blanco wraz z deklaracją wekslową .
12. Projektowana spłata kredytu : jednorazowa  do  dnia 31.12 2010r.
13. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się , że miesiąc ma rzeczywistą liczbę  dni , a rok 365 dni
14. Zabezpieczenie : weksel In blanco ( z deklaracja wekslową ) . "

oraz  modyfikuje treść zapisu  SIWZ  w pkt I , w pkt III ust 1.11.1 ,  załączniku nr 1- oferta  i załączniku nr 2 oświadczenie wykonawcy  poprzez  :
 wykreślenie :
"przetarg nieograniczonym na udzielenie i obsługę  kredytu krótkoterminowego w kwocie  9 000 000  PLN przeznaczonego na  sfinansowanie deficytu budżetowego  Gminy Syców na rok 2010 "
I wpisanie
"przetarg nieograniczonym na udzielenie i obsługę  kredytu krótkoterminowego w kwocie  9 000 000  PLN przeznaczony na  pokrycie przejściowego deficytu budżetowego Gminy Syców w roku  2010 "

Dla celów przygotowania oferty cenowej udostępniamy  następujące informacje :
1. Zaciągniecie kredytu na pokrycie  przejściowego deficytu budżetowego następuje zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 1 Ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009r. ( Dz.U.Nr 157 poz.1240)
2. Dnia 28 stycznia 2010r. zostanie podjeta Uchwała Rady w sprawie  zwiększenia limitu zobowiązań do kwoty 10 mln złotych.
3. Umowa kredytowa będzie kontrasygnowana przez Skarbnika Miasta i Gminy
4. Sprawozdania z  wykonania budżetu  http://bip.sycow.pl/pl/8353/1/sprawozdania.html


W związku z modyfikacją treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jak wyżej  Zamawiający w celu umożliwienia wprowadzenia zmian w ofertach, zgodnie z art. 38 ust 6 w/w ustawy przedłuża  termin składania ofert do dnia  02.02.2010 r.  do godz. 1000. Otwarcie ofert nastąpi w dniu  02.02.2010 r. o godz. 1030.

Jednocześnie informuję że modyfikacja jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców.
 


ogłoszenie powiązane z dnia 27.01.2010 r.
 
Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 20140-2010 z dnia 2010-01-22 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Syców
Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w kwocie 9 000 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Syców na rok 2010. Kwota kredytu: 9 000 000 PLN ...
Termin składania ofert: 2010-02-01

--------------------------------------------------------------------------------


Numer ogłoszenia: 24598 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA



Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 20140 - 2010 data 22.01.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Syców, ul. Mickiewicza 1, 56-500 Syców, woj. dolnośląskie, tel. 062 7855118, fax. 062 7855104.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II 1.1,1.3.
W ogłoszeniu jest: II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w kwocie 9 000 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Syców na rok 2010.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w kwocie 9 000 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Syców na rok 2010. Kwota kredytu: 9 000 000 PLN Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu. Sposób spłaty kredytu : - Karencja w spłacie pierwszej raty kapitału jednorazowo do dnia 31.12.2010 r. - Spłata odsetek następować będzie w ratach miesięcznych, ostatniego dnia każdego miesiąca, w terminach jak przy spłacie rat kapitałowych i w kwotach wg harmonogramu spłat , nie przewiduje się karencji przy spłacie odsetek. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty i prowizje z tego tytułu. Odsetki naliczane będą wg 1M WIBORU + stała marża proponowana przez bank , niezmienna w okresie obowiązywania umowy. Kredyt zostanie wykorzystany do dnia 31.12.2010 r. Zastrzega się możliwość refinansowania poniesionych wydatków inwestycyjnych. Nie będą pobierane dodatkowe opłaty za prowadzenie rachunku. Postawienie środków do dyspozycji nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy, w transzach wg. dyspozycji kredytobiorcy . Uruchomienie transz kredytu następować będzie w terminach i kwotach określonych każdorazowo przez zamawiającego we wniosku złożonym z trzydniowym wyprzedzeniem . Okres kredytowania : od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2010 r. Spłata kapitału i odsetek do dnia 31.12.2010 r. Sposób zabezpieczenia kredytu : weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową . Projektowana spłata kredytu : jednorazowa do dnia 2010r. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się , że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni , a rok 366 dni Zabezpieczenie : weksel In blanco ( z deklaracja wekslową ) ...
W ogłoszeniu powinno być: II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w kwocie 9 000 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie przejsciowego deficytu budżetowego Gminy Syców w roku 2010.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w kwocie 9 000 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego Gminy Syców na rok 2010. Kwota kredytu: 9 000 000 PLN Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu. Sposób spłaty kredytu : - Karencja w spłacie pierwszej raty kapitału jednorazowo do dnia 31.12.2010 r. - Spłata odsetek następować będzie w ratach miesięcznych, , nie przewiduje się karencji przy spłacie odsetek. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty i prowizje z tego tytułu. Odsetki naliczane będą wg 1M WIBORU + stała marża proponowana przez bank , niezmienna w okresie obowiązywania umowy. Kredyt zostanie wykorzystany do dnia 31.12.2010 r. Zastrzega się możliwość refinansowania poniesionych wydatków inwestycyjnych. Nie będą pobierane dodatkowe opłaty za prowadzenie rachunku. Postawienie środków do dyspozycji nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy, w transzach wg. dyspozycji kredytobiorcy . Uruchomienie transz kredytu następować będzie w terminach i kwotach określonych każdorazowo przez zamawiającego we wniosku złożonym z trzydniowym wyprzedzeniem . Okres kredytowania : od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2010 r. Spłata kapitału i odsetek do dnia 31.12.2010 r. Sposób zabezpieczenia kredytu : weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową . Projektowana spłata kredytu : jednorazowa do dnia 31.12. 2010r. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się , że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni , a rok 365 dni Zabezpieczenie : weksel In blanco ( z deklaracja wekslową ) ..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III 2.
W ogłoszeniu jest: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), dokumenty wymieniony w rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226 poz.1817.) tj, a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Zezwolenie Komisji nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe lub dokumenty równoważne ( potwierdzające prawo prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione pkt. 3.1.1 i 3.2 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. .Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty o których mowa w pkt 3.1.3 lit. a- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 3.1.1 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Projekt umowy.
W ogłoszeniu powinno być: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), dokumenty wymieniony w rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226 poz.1817.) tj, a) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ,w celu braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt2 ustawy b) Zezwolenie Komisji nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe lub dokumenty równoważne ( potwierdzające prawo prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione pkt. 3.1.1 i 3.2 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. .Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty o których mowa w pkt 3.1.3 lit. a- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 3.1.1 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Projekt umowy.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV 3.4.
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urzad Miasta i Gminy ul. Mickiewicza 1 56-500 Syców pokój nr 24 - sekretariat.
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urzad Miasta i Gminy ul. Mickiewicza 1 56-500 Syców pokój nr 24 - sekretariat.
 


Poniżej udostępniamy sprawozdania Rb 27S i Rb 28S mogące być przydatne przy przygotowaniu oferty cenowej.

files/fck/91/file/Rb27S-I_kwartal2009.pdf
files/fck/91/file/Rb27S-II_kwartal2009.pdf 
files/fck/91/file/Rb27S-III_kwartal2009.pdf
files/fck/91/file/Rb28S-I_kwartal2009.pdf
files/fck/91/file/Rb28S-II_kwartal2009.pdf
files/fck/91/file/Rb28S-III_kwartal2009.pdf

SIWZ z dnia 27.01.2010 r.(doc): files/fck/89/file/przetargi/rok2010/SIWZ_kredyt2.doc

 

Autor:
Data utworzenia: 22-01-2010 17:13:28
Data edycji: 28-01-2010 12:53:00