ogłoszenia o przetargach, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, korespondencja

ITI - 11/09 - Przetarg nieograniczony: BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOSCI WIOSKA oraz modyfikacja SIWZ i zmiana terminu.

Zawartość:
1. Ogłoszenie z dnia 28.10.2009 r.
2. Modyfikacja SIWZ oraz zmiana terminu  z dnia 23.11.2009 r.




Nr. Sprawy ITI-341/ 10  /PN /2009

 

 

Syców: BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOSCI WIOSKA
Numer ogłoszenia: 377432 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Syców , ul. Mickiewicza 1, 56-500 Syców, woj. dolnośląskie, tel. 062 7855118, faks 062 7855104.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sycow.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOSCI WIOSKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOSCI WIOSKA Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Roboty ziemne 2) Fundamenty 3) Prace stanu surowego 4) Dach-konstrukcja i pokrycie 5) Stolarka okienna i drzwiowa 6) Prace stanu wykończeniowego 7) Elewacja 8) Elementy zewnętrzne 9) Powierzchnie utwardzone, ogrodzenia 10) Instalowanie centralnego ogrzewania 11) Kotłownie i węzły cieplne 12) Hydraulika i roboty sanitarne 13) Przyłączenie instalacji wewnętrznych do sieci wodociągowych i kanalizacyjnych 14) Instalacje zasilania elektrycznego i elektrycznych urządzeń rozdzielczych 15) Roboty instalacyjne elektryczne 16) Instalacja odgromowa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.26.22.10-6, 45.26.24.20-1, 45.26.10.00-4, 45.42.10.00-4, 45.45.00.00-6, 45.26.26.00-7, 45.23.32.00-1, 45.33.11.00-7, 45.33.12.00-8, 45.33.00.00-9, 45.23.13.00-8, 45.31.53.00-1, 45.31.73.00-5, 45.31.00.00-3, 45.31.23.10-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5.000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 1.1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych, 1.2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, 1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ilub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 1.6. zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokument wymieniony w § 1 ust. 1 pkt. 2 i 3 i ust. 2 pkt. 1, 5 i lub 5a i 6 ust. 3 pkt. 3 § 3 ust 1 pkt 2- 4 ilub ust. 2 ilub 3. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) 2.2. W okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min 1 zadanie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym polegających na budowie obiektu budowlanego o wartości min. 500.000,00 zł brutto. 2.3 dołączą dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzający, że wykazane w pkt. 2.2 roboty zostały wykonane należycie, 2.4. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. minimum 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 2.4.1. W przypadku przedstawienia wykazu osób którymi będzie dysponował Wykonawca winno być załączone zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł. 2.6. akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2.7. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia nie spełnia.

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), 2. zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymieniony w § 1 ust. 1 pkt. 2 i ust. 2 pkt. 1, 5 i lub 5a i 6 ust. 3 pkt. 3; §3 ust 1 pkt 2- 4 ilub ust. 2 ilub 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) tj, a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1 W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione pkt. 3.1.1 i 3.2 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 2.2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2.3. Dokumenty o których mowa w pkt 3.1.3 lit. a, b - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 3.1.1 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Kosztorys ofertowy- jako element pomocniczy (załącznik Nr 3 do SIWZ) 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, wg. wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ Doświadczenie zawodowe. 5.1. Dokumenty (referencje lub równoważny inny dokument) od poprzednich zamawiających potwierdzający, że wykazane roboty budowlane w załączniku Nr 4, zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do realizacji zadania wraz z załączeniem wymaganych uprawnień oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - załącznik Nr 5. 6.1. W przypadku przedstawienia wykazu osób którymi będzie dysponował Wykonawca winno być załączone zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Dowód wpłaty wadium, w przypadku wpłaty pieniężnej potwierdzenie wpłaty - dokument np. odcinek ostemplowany przez bank, potwierdzający wpłatę przelewem środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy , zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 9. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sycow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta i Gminy ul. Mickiewicza 1 56-500 Syców - pokój nr 14,164.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Urzad Miasta i Gminy ul. Mickiewicza 1 56-500 Syców sekretariat - pokój nr 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Odnowy Obszarów Wiejskich Działanie : Odnowa i Rozwój Wsi.

 Burmistrz  Miasta i Gminy
        Sławomir  Kapica

ogłoszenie (doc): ogloszenie_-_swietlica_Wioska.doc (48.50 Kb)
SIWZ (doc): SIWZ-_swietlica_Wioska.doc (543.00 Kb)
dok.tech.i proj.(rar-4 części):
Budowa_swietlicy_wiejskiej.part1.rar (8.11 Mb)

Budowa_swietlicy_wiejskiej.part2.rar (8.11 Mb)

Budowa_swietlicy_wiejskiej.part3.rar (8.11 Mb)

Budowa_swietlicy_wiejskiej.part4.rar (6.44 Mb)

 


 

Modyfikacja SIWZ oraz zmiana terminu:


ITI-341/ 10-M /2009
Syców, dnia 23 listopada 2009 r.   

                            Wszyscy, którzy pobrali SIWZ   
 
Dot . BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOSCI WIOSKA.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.26.22.10-6, 45.26.24.20-1, 45.26.10.00-4, 45.42.10.00-4, 45.45.00.00-6, 45.26.26.00-7, 45.23.32.00-1, 45.33.11.00-7, 45.33.12.00-8, 45.33.00.00-9, 45.23.13.00-8, 45.31.53.00-1, 45.31.73.00-5, 45.31.00.00-3, 45.31.23.10-3.



        Zamawiający Gmina Syców ul Mickiewicza 1,  56-500 Syców, zgodnie z art. 38, ust. 4  Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r.  Dz. U. Nr 223, poz. 1655, ze zm.) -  zmienia treść zapisów :

           Zamawiający modyfikuje treść SIWZ  w Załączniku Nr 7 "Dokumentacja projektowa" poprzez  uzupełnienie  opisu :
1) Sala spotkań wyposażona będzie w:
a) 30 krzeseł tapicerowanych z drewna bukowych o parametrach:
- wysokość 98 cm,
- siedzisko: szer. 43 cm i głęb. 40 cm,
- wysokość siedziska: 47 cm,
- wykonane z drewna bukowego.

b) 5 stołów z drewna bukowych o parametrach:
- blat prostokątny - laminat,
- podstawa wykonana z drewna bukowego,
- wymiar blatu 160x90 cm (200x90 cm)- w nawiasie stół po rozłożeniu,
- wysokość 76 cm,
- solidny gruby blat i nogi;

2) Kuchnia wyposażona będzie w:
a) 2 krzeseł z drewna bukowych o parametrach:
- wysokość 98 cm,
- siedzisko: szer. 43 cm i głęb. 40 cm,
- wysokość siedziska: 47 cm,
- wykonane z drewna bukowego;

b) 1 stołów z drewna bukowych o parametrach:
- blat prostokątny - laminat,
- podstawa wykonana z drewna bukowego,
- wymiar blatu 120x80 cm,
- wysokość 76 cm,
- solidny gruby blat i nogi;

c) szafki o parametrach:
- 1 szafka pod zlewozmywak - płyta MDF - laminat o wym. 60x80cm
   i wys. 85cm,
- 1 szafka z blatem pod umywalkę - płyta MDF - laminat o wym. 60x80cm
   i wys. 85cm,
- 1 szafka z blatem- płyta MDF - laminat o wym. 60x80cm i wys. 85cm,
- 3 szafka wisząca- płyta MDF - laminat o wym. 33x80cm i wys. 70cm;


W związku z modyfikacją treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jak wyżej  Zamawiający w celu umożliwienia wprowadzenia zmian w ofertach, zgodnie z art. 38 ust 6 w/w ustawy przedłuża  termin składania ofert do dnia  26.11.2009 r.  do godz. 09:30. Otwarcie ofert nastąpi w dniu  26.11.2009 r. o godz. 10:00.
 

Jednocześnie informuję że modyfikacja jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców.



Burmistrz Miasta i Gminy
       Sławomir  Kapica


 


 

Autor:
Data edycji: 25-11-2009 7:44:34