ogłoszenia o przetargach, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, korespondencja

STB 2/09 - Naprawa dachu budynku mieszkalnego po pożarze we Wspólnocie Mieszkaniowej ul. Waryńskiego 4 w Sycowie.

Syców: Naprawa dachu budynku mieszkalnego po pożarze we Wspólnocie Mieszkaniowej ul. Waryńskiego 4 w Sycowie
Numer ogłoszenia: 260672 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlanexml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sycowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Wrocławska 8c, 56-500 Syców, woj. dolnośląskie, tel. 0-62 785 51 55, faks 0-62 785 51 83.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa dachu budynku mieszkalnego po pożarze we Wspólnocie Mieszkaniowej ul. Waryńskiego 4 w Sycowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką - karpiówką, polegający na częściowej wymianie więźby dachowej ora wymianie dachówki na nową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi integralną część wzoru formularza ofertowego, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, 5) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) załączenie do oferty szczegółowego opisu oferowanego sprzętu będącego przedmiotem zamówienia sporządzonego ściśle wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Zamawiającego tj. załącznika nr 1do SIWZ. 7) załączenie stosownych certyfikatów wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Zamawiającego tj. załącznika nr 1do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sycow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sycowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Wrocławska 8C 56-500 Syców tel: 0-62 785 51 55 fax: 0-62 785 51 83 e-mail: tbssycow@interia.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Sycowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Wrocławska 8C 56-500 Syców.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 17 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

 

SIWZ, dok. projekt. i techn. (rar, doc, jpg) waryn4.rar (8.66 Mb)

Autor: