ogłoszenia o przetargach, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, korespondencja

ITI 8/09 - przetarg nieograniczony na "Budowę wielofunkcyjnych boisk sportowych ogólnie dostępnych dla dzieci i młodzieży" przy ul.Komorowskiej w Sycowie + odpowiedź na zapytanie + modyfikacja SIWZ i zmiana terminu.

Zawartość:
1. Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 27.07.2009 r.
2. Odpowiedź na zapytanie z dnia 12.08.2009 r.  
3. Zmiana terminu i modyfikacja treści SIWZ z dnia 14.08.2009 r.
 




Gmina Syców      xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 ul Mickiewicza 1,  56-500 Syców

Tel. 062 7855100, faks 062 7855104

                                                                                                               

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA

budowę kompleksu sportowego w ramach programu

„ Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych ogólnie dostępnych dla  dzieci i młodzieży „  przy ul.Komorowskiej  w Sycowie

Kod CPV 45110000-1, 45233000-9, 45212210-1, 45212000-6, 45112710-5, 45311000-0, 45231400-9, 45316000-5, 45232400-6,

                 45244100-0, 45223300-9

 

Nr. Sprawy ITI-341/ 08 /PN /2009

                                                                                                                                              http://www.bip.sycow.pl                         

Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na budowie kompleksu sportowego w ramach Programu Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych ogólnie dostępnych dla  dzieci i młodzieży „

 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

1)            Wykonanie boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę koszykową, siatkówkę oraz  z piłką ręczną,

2)            Wykonanie ogrodzenia kompleksu boisk z bramą technologiczną i bramkami wejściowymi o wysokości  400 cm.,

3)            Wykonanie oświetlenia nocnego boisk, maszty oświetleniowe o wysokości 12 m,

4)            Wykonanie komunikacji wewnętrznej  (nawierzchnia  i opaska z kostki brukowej),

5)            Dostawie i montażu wyposażenia boisk w piłkochwyty, bramki do piłki ręcznej, słupki boiskowe z chorągiewkami, chorągiewki sędziowskie, kosze do piłki koszykowej, słupki do siatkówki z siatką, siedzisko sędziego do piłki siatkowej,  ławki,  kosze na odpadki:

6)            Wykonanie  małej architektury: ławki, kosze na śmieci.

7)            Wykonanie odwodnienia boisk,

8)            Wykonanie przyłącza wodno - kanalizacyjnego, deszczowego, energetycznego oraz likwidacja kolizji z napowietrzną siecią energetyczną.

 Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II i zał. Nr 3,7,8 i 9  do SIWZ

Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy Syców  ul Mickiewicza 1,  56-500 Syców

pok. 24 (sekretariat) do dnia 18.08.2009 r. do godz. 0900.

Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy Syców  ul Mickiewicza 1,  56-500 Syców,  dnia 18.08.2009 r. o godz. 10 00

·       Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej http://www.bip.sycow.pl lub można ją odebrać w siedzibie Zamawiającego, sekretariat w godz. 900 - 1500

·          Kryteria oceny i ich znaczenie:                    Cena                  100 %

·          Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych

·          Zamawiający  nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, aukcji elektronicznej i umów ramowych.

·          O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

Ø        są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych,

Ø        posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia,

Ø        posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i/lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

Ø        znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

Ø        nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień  publicznych,

Ø        zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokument wymieniony w § 1 ust. 1 pkt. 2 i 3 i ust. 2 pkt. 1, 5 i /lub 5a i 6 ust. 3 pkt. 3  § 3 ust 1 pkt 2- 4 i/lub ust. 2 i/lub 3. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87  poz. 605 ze zm.)

Ø        w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali min 2 zadania, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym:  jednego boiska z nawierzchnią poliuretenową o łącznej wartości min. 500.000,00 zł brutto.

Ø        dołączą dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie,

Ø        dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. minimum 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w branżach:

§         konstrukcyjno-budowlanej,

mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych   funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego

Ø        W przypadku przedstawienia wykazu osób którymi będzie dysponował Wykonawca winno być załączone zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

 

Ø        są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł.

 

Ø        Wpłacą wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

 

Ø        Dołączą oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków jakościowych oferowanej trawy,

 

Ø        akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji.

 

·            Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

·            Forma porozumienia – pisemna – Zamawiający dopuszcza formę faxu, pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia oryginałem. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania  i informacje Zamawiający i Wykonawcy muszą przekazywać pisemnie. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną.

·            Termin realizacji zamówienia:  cztery miesiące od daty podpisania umowy.

·            Termin związania ofertą: 30 dni licząc od daty otwarcia ofert

·            Ogłoszenie przekazano do Biuletynu Zamówień Publicznych na Portalu UZP, na stronę internetową Zamawiającego oraz tablicę ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, dnia 27.07.2009r.

 

 

SIWZ z dok.techn. i projekt. (rar, doc, pdf) boisko.rar (6.26 Mb)

 


2. Odpowiedź na zapytanie z dnia 12.08.2009 r.

Syców, dnia   12 sierpnia  2009 r.

Nr  Sprawy ITI-341/ 08 /PN /2009

                                                                        

 

                                                                                                                         

dotyczy: przetargu nieograniczonego na  budowę kompleksu sportowego w ramach programu

„ Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych ogólnie dostępnych dla  dzieci i młodzieży„przy   ul.Komorowskiej  w Sycowie

Kod CPV 45110000-1, 45233000-9, 45212210-1, 45212000-6, 45112710-5, 45311000-0, 45231400-9, 45316000-5, 45232400-6, 45244100-0, 45223300-9

 

  

 

Zamawiający Gmina Syców ul Mickiewicza 1,  56-500 Syców, zgodnie z art. 38, ust. 1, 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r.  Dz. U. Nr 223, poz. 1655, ze zm.) –  udziela odpowiedzi na złożone pisemne zapytanie.

 

 

Pytanie nr 1

 

Czy zamawiający dopuści  do montażu  nawierzchnię poliuretanową wykonaną  metodą natryskową?

 

Odpowiedź:

 

Zamawiający  nie dopuszcza zastosowania  nawierzchni sportowej typu natrysk 11+2 mm

 

  

 

[1] UWAGA:

Fakt otrzymania niniejszego pisma faksem, należy niezwłocznie potwierdzić faksem (tj. tego samego dnia lub najpóźniej następnego), poprzez odesłanie pierwszej strony tegoż pisma z:

§    adnotacją „otrzymano w dniu: .... o godz. ...., czytelnych stron ....”

§    czytelnym podpisem lub podpisem nieczytelnym wraz z imienną pieczątką - osoby potwierdzającej, pod nr faksu: 062 785 51 04. 

 

 

 

 

                        Burmistrz Miasta i Gminy

                             Sławomir  Kapica



3. Zmiana terminu i modyfikacja SIWZ z dnia 14.08.2009 r.

 

ITI-341/ 08-MiZT /PN /2009

Syców, dnia  14 sierpnia 2009 r.

                                                                                                                                               

                                                            Wszyscy, którzy pobrali SIWZ         

 

 

 

dotyczy:   przetargu nieograniczonego na  budowę kompleksu sportowego w ramach programu

„ Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych ogólnie dostępnych dla  dzieci i młodzieży„przy   ul.Komorowskiej  w Sycowie

Kod CPV 45110000-1, 45233000-9, 45212210-1, 45212000-6, 45112710-5, 45311000-0, 45231400-9, 45316000-5, 45232400-6, 45244100-0, 45223300-9

 

 

 

 

      Zamawiający- Gmina Syców ul Mickiewicza 1,  56-500 Syców, zgodnie z art. 38, ust. 4  Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r.  Dz. U. Nr 223, poz. 1655, ze zm.) –  zmienia treść zapisów :

 

   Zamawiający modyfikuje treść zapisu  SIWZ  w pkt. 3.10 A oraz  w Załączniku Nr 7 „Dokumentacja projektowa” poprzez wykreślenie :

  3.10 Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków jakościowych,  dotyczące nawierzchni  poliuretanowej. tj.

A.      Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:

a)      Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub

b)      aprobata techniczna ITB, lub

c)      rekomendacja techniczna ITB, lub

d)      wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.

e)      Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.

f)       Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.

g)      Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię”

i  poprzez  wpisanie:

„ 3.10 Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków jakościowych,  dotyczące nawierzchni  poliuretanowej. tj.

 

a) Typ nawierzchni poliuretanowej na boisko wielofunkcyjne:
- Rodzaj nawierzchni: technologia typu EPDM o gładkiej  nawierzchni, przepuszczalna dla    wody,  układana dwuwarstwowo,
 - Wierzchnia warstwa: granulat poliuretanowy EPDM, gr. min. 7 mm,
 -Nośna warstwa: granulat gumowy SBR, gr. min. 7 mm,
b) Wymagania dla nawierzchni poliuretanowej:
  - Badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB,  lub rekomendacja techniczna ITB  lub wynik badań specjalistycznego  laboratorium badającego nawierzchnie sportowe, np. Labosport,
- Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta,
 - Atest PZH dla ofiarowanej nawierzchni,
 - Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta  na tą nawierzchnię,

2. Zamawiający modyfikuje treść zapisu  SIWZ    w Załączniku Nr 1 „OFERTA” poprzez wykreślenie :

„8. Deklarujemy wykonywanie zamówienia w terminie wymaganym przez Zamawiającego, tj. w ciągu czterech miesięcy od daty podpisania umowy.

i poprzez wpisanie

„8. Deklarujemy wykonywanie zamówienia w terminie wymaganym przez Zamawiającego, tj. w ciągu trzech miesięcy od daty podpisania umowy.

 

W związku z modyfikacją treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jak wyżej  Zamawiający w celu umożliwienia wprowadzenia zmian w ofertach, zgodnie z art. 38 ust 6 w/w ustawy przedłuża  termin składania ofert do dnia 20.08.2009 r.  do godz. 0900. Otwarcie ofert nastąpi w dniu  20.08.2009 r. o godz. 1000.

 

Jednocześnie informuję że modyfikacja jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców.

 

 Burmistrz  Miasta i Gminy

     Sławomir  Kapica



 

Autor: