Zawartość:
1. Ogłoszenie z dnia 01.07.2009 r.
2. Modyfikacja treści SIWZ z dnia 02.07.2009 r.
3. Modyfikacja treści SIWZ z dnia 07.07.2009 r.
4. Modyfikacja ogłoszenia z dnia 07.07.2009 r (w tym terminu składania ofert.
1. Ogłoszenie:
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Gmina Syców
ul Mickiewicza 1, 56-500 Syców
Tel. 062 7855100, faks 062 7855104
udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 679 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Syców na rok 2009
Nr. Sprawy ITI-341/ 07 /PN /2009
Opis przedmiotu zamówienia:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego w kwocie 3 679 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Syców na rok 2009. 2. Kwota kredytu: 3 679 000 PLN 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu. 4.Sposób spłaty kredytu : - Karencja w spłacie pierwszej raty kapitału do dnia 31.03.2010 r. - Spłata odsetek następować będzie w ratach miesięcznych, ostatniego dnia każdego miesiąca, w terminach jak przy spłacie rat kapitałowych i w kwotach wg harmonogramu spłat , nie przewiduje się karencji przy spłacie odsetek. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty i prowizje z tego tytułu. Odsetki naliczane będą wg 1M WIBORU + stała marża proponowana przez bank , niezmienna w okresie obowiązywania umowy. 5. Kredyt zostanie wykorzystany do końca 2009 r. 6. Zastrzega się możliwość refinansowania poniesionych wydatków inwestycyjnych. 7. Nie będą pobierane dodatkowe opłaty za prowadzenie rachunku. 8. Postawienie środków do dyspozycji nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy, w transzach wg. dyspozycji kredytobiorcy . Uruchomienie transz kredytu następować będzie w terminach i kwotach określonych każdorazowo przez zamawiającego we wniosku złożonym z trzydniowym wyprzedzeniem . 9. Okres kredytowania : od daty zawarcia umowy do dnia 30.09.2014 r.
10. Spłata kapitału i odsetek do dnia 30.09.2014 r. 11. Sposób zabezpieczenia kredytu : weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową . 12. Projektowana spłata kredytu : I rata 31.03.2010 r. - 450.000 zł II rata 31.10.2010r. - 300.000 zł. III rata 31.10.2011 r. - 550.000 zł IV rata 31.03.2012 r. - 600.000 zł V rata 30.09.2012 r. - 200.000 zł VI rata 30.03.2013r.- 600.000 zł VII rata 30.09.2013 r. - 200.000 zł VIII rata 31.01.2014 r.- 500.000 zł IX rata 30.09.2014 r. - 279.000 zł. 13. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się , że miesiąc ma rzeczywistą liczbe dni , a rok 366 dni 14. Zabezpieczenie : weksel In blanco ( z deklaracja wekslową ) .
Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Syców ul Mickiewicza 1, 56-500 Syców
pok. 24 (sekretariat) do dnia 10.07.2009 r. do godz. 0900.
Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Syców ul Mickiewicza 1, 56-500 Syców, dnia 10.07.2009 r. o godz. 10 00
· Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej http://www.bip.sycow.pl lub można ją odebrać w siedzibie Zamawiającego, sekretariat w godz. 900 - 1400
· Kryteria oceny i ich znaczenie: Cena – 100 %
· Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych
· Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, aukcji elektronicznej i umów ramowych.
· O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych, 1.2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, 1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i/lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 1.6. zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokument wymieniony w § 1 ust. 1 pkt.1, 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) 2. akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE DOKUMENTY 1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), 2.zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymieniony w § 1 ust. 1 pkt. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) tj, a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Zezwolenie Komisji nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe lub dokumenty równoważne ( potwierdzające prawo prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej ) 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Projekt umowy
· Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
· Forma porozumienia – pisemna – Zamawiający dopuszcza formę faxu, pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia oryginałem. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania i informacje Zamawiający i Wykonawcy muszą przekazywać pisemnie. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną.
· Termin realizacji zamówienia: cztery miesiące od daty podpisania umowy.
· Termin związania ofertą: 30 dni licząc od daty otwarcia ofert
· Ogłoszenie przekazano do Biuletynu Zamówień Publicznych na Portalu UZP, na stronę internetową Zamawiającego oraz tablicę ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, dnia 01.07. 2009 r.
całość dokumentacji (SIWZ+ogłoszenie) (rar, doc, pdf, tif)
kredyt.rar (2.40 Mb)
2. Modyfikacja treści SIWZ:
ITI-341/ 07 /PN /2009
Syców, dnia 02.07.2009 r.
Wszyscy, którzy pobrali SIWZ
dotyczy: przetargu nieograniczonego na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 3 679 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Syców na rok 2009
Kod CPV 66 11 30 00-5
Zamawiający- Gmina Syców ul Mickiewicza 1, 56-500 Syców, zgodnie z art. 38, ust. 4
Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655, ze zm.) – zmienia treść zapisów :
Zamawiający modyfikuje treść zapisu SIWZ w Załączniku Nr 1 „Formularz oferty” - pkt 3 a. poprzez wykreślenie „ wysokość odsetek od kredytu ………… zł
(dla potrzeb obliczenia odsetek przyjmujemy jednolita stawkę WIBOR 3M z dnia 01.07.2009r. 4,43% + marża stała banku ……… % tj.razem …… %) „
i wpisuje: „wysokość odsetek od kredytu ……………… zł
(dla potrzeb obliczenia odsetek przyjmujemy jednolita stawkę WIBOR 1M
z dnia 01.07.2009r. 3,78 % + marża stała banku ……… % tj.razem …… %) „
Biorąc pod uwagę , że powyższa zmiana nie wymaga dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach nie ma zastosowania art. 38 ust.6 w/w Ustawy tj. przedłużenia terminu składania ofert.
Jednocześnie informuję że modyfikacja jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców.
Burmistrz Miasta i Gminy
Modyfikacja treści SIWZ z dnia 07.07.2009 r.
ITI-341/ 07-M2 /PN /2009
Syców, dnia 07.07.2009 r.
Wszyscy, którzy pobrali SIWZ
dotyczy: przetargu nieograniczonego na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 3 679 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Syców na rok 2009
Kod CPV 66 11 30 00-5
Zamawiający- Gmina Syców ul Mickiewicza 1, 56-500 Syców, zgodnie z art. 38, ust. 4
Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655, ze zm.) – zmienia treść zapisów :
Zamawiający modyfikuje treść zapisu SIWZ w pkt II ust 4 i ust 12 „Opisu przedmiotu zamówienia „ poprzez :
1. wykreślenie :
„ 4. Sposób spłaty kredytu :
- Karencja w spłacie pierwszej raty kapitału do dnia 31.03.2010 r.
- Spłata odsetek następować będzie w ratach miesięcznych, ostatniego dnia każdego miesiąca, w terminach jak przy spłacie rat kapitałowych i w kwotach wg harmonogramu spłat , nie przewiduje się karencji przy spłacie odsetek.
W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty i prowizje z tego tytułu.
Odsetki naliczane będą wg 1M WIBORU + stała marża proponowana przez bank , niezmienna w okresie obowiązywania umowy.”
i wpisuje:
„ 4. Sposób spłaty kredytu :
- Karencja w spłacie pierwszej raty kapitału do dnia 31.03.2010 r.
- Spłata odsetek następować będzie w ratach miesięcznych, ostatniego dnia każdego miesiąca.
W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty i prowizje z tego tytułu.
Odsetki naliczane będą wg 1M WIBORU + stała marża proponowana przez bank , niezmienna w okresie obowiązywania umowy.”
2. wykreślenie :
„12. Projektowana spłata kredytu :
I rata 31.03.2010 r. – 450.000 zł
II rata 31.10.2010r. – 300.000 zł.
III rata 31.10.2011 r. – 550.000 zł
IV rata 31.03.2012 r. – 600.000 zł
V rata 30.09.2012 r. – 200.000 zł
VI rata 30.03.2013r.- 600.000 zł
VII rata 30.09.2013 r. – 200.000 zł
VIII rata 31.01.2014 r.- 500.000 zł
IX rata 30.09.2014 r. – 279.000 zł.”
i wpisuje
„12. Projektowana spłata kredytu :
I rata 31.03.2010 r. – 450.000 zł
II rata 31.10.2010r. – 300.000 zł.
III rata 31.10.2011 r. – 550.000 zł
IV rata 31.03.2012 r. – 600.000 zł
V rata 30.09.2012 r. – 200.000 zł
VI rata 31.03.2013r.- 600.000 zł
VII rata 30.09.2013 r. – 200.000 zł
VIII rata 31.01.2014 r.- 500.000 zł
IX rata 30.09.2014 r. – 279.000 zł.”
W związku z modyfikacją treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jak wyżej Zamawiający w celu umożliwienia wprowadzenia zmian w ofertach, zgodnie z art. 38 ust 6 w/w ustawy przedłuża termin składania ofert do dnia 14.07.2009 r. do godz. 0900. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.07.2009 r. o godz. 1000.
Jednocześnie informuję że modyfikacja jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców.
Burmistrz Miasta i Gminy
ITI-341/ 07-M2 /PN /2009
Syców, dnia 07.07.2009 r.
Wszyscy, którzy pobrali SIWZ
dotyczy: przetargu nieograniczonego na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 3 679 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Syców na rok 2009
Kod CPV 66 11 30 00-5
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 103373 - 2009 data 01.07.2009 r.
NAZWA I ADRES: Gmina Syców, ul. Mickiewicza 1, 56-500 Syców, woj. dolnośląskie, tel. 062 7855115, fax. 062 7855104.
ZMIANY W OGŁOSZENIU
Tekst, który należy zmienić: