ogłoszenia o przetargach, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, korespondencja

ITI 7/09 Przetarg nieograniczony na udzielenie i obsługę kredytu długot. w kwocie 3 679 000 PLN przezn. na sfinan. wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Syców na rok 2009 + modyfikacja SIWZ x 2 + modyfikacja ogło

 Zawartość:
1. Ogłoszenie z dnia 01.07.2009 r.
2. Modyfikacja treści SIWZ z dnia 02.07.2009 r.
3. Modyfikacja treści SIWZ z dnia 07.07.2009 r.
4. Modyfikacja ogłoszenia z dnia 07.07.2009 r (w tym terminu składania ofert.


1. Ogłoszenie:

  xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Gmina Syców      

 ul Mickiewicza 1,  56-500 Syców

Tel. 062 7855100, faks 062 7855104

http://www.bip.sycow.pl   

                                                                                                                                                         

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA

udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 679 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Syców na rok 2009

Nr. Sprawy ITI-341/ 07 /PN /2009

                                                                                                            

Opis przedmiotu zamówienia:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego w kwocie 3 679 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Syców na rok 2009. 2. Kwota kredytu: 3 679 000 PLN 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu. 4.Sposób spłaty kredytu : - Karencja w spłacie pierwszej raty kapitału do dnia 31.03.2010 r. - Spłata odsetek następować będzie w ratach miesięcznych, ostatniego dnia każdego miesiąca, w terminach jak przy spłacie rat kapitałowych i w kwotach wg harmonogramu spłat , nie przewiduje się karencji przy spłacie odsetek. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty i prowizje z tego tytułu. Odsetki naliczane będą wg 1M WIBORU + stała marża proponowana przez bank , niezmienna w okresie obowiązywania umowy. 5. Kredyt zostanie wykorzystany do końca 2009 r. 6. Zastrzega się możliwość refinansowania poniesionych wydatków inwestycyjnych. 7. Nie będą pobierane dodatkowe opłaty za prowadzenie rachunku. 8. Postawienie środków do dyspozycji nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy, w transzach wg. dyspozycji kredytobiorcy . Uruchomienie transz kredytu następować będzie w terminach i kwotach określonych każdorazowo przez zamawiającego we wniosku złożonym z trzydniowym wyprzedzeniem . 9. Okres kredytowania : od daty zawarcia umowy do dnia 30.09.2014 r.

10. Spłata kapitału i odsetek do dnia 30.09.2014 r. 11. Sposób zabezpieczenia kredytu : weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową . 12. Projektowana spłata kredytu : I rata 31.03.2010 r. - 450.000 zł II rata 31.10.2010r. - 300.000 zł. III rata 31.10.2011 r. - 550.000 zł IV rata 31.03.2012 r. - 600.000 zł V rata 30.09.2012 r. - 200.000 zł VI rata 30.03.2013r.- 600.000 zł VII rata 30.09.2013 r. - 200.000 zł VIII rata 31.01.2014 r.- 500.000 zł IX rata 30.09.2014 r. - 279.000 zł. 13. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się , że miesiąc ma rzeczywistą liczbe dni , a rok 366 dni 14. Zabezpieczenie : weksel In blanco ( z deklaracja wekslową ) .

 

Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy Syców  ul Mickiewicza 1,  56-500 Syców

pok. 24 (sekretariat) do dnia   10.07.2009 r. do godz. 0900.

Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy Syców  ul Mickiewicza 1,  56-500 Syców,  dnia   10.07.2009 r. o godz. 10 00

·       Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej http://www.bip.sycow.pl lub można ją odebrać w siedzibie Zamawiającego, sekretariat w godz. 900 - 1400

·          Kryteria oceny i ich znaczenie:                    Cena                        100 %

·          Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych

·          Zamawiający  nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, aukcji elektronicznej i umów ramowych.

 

 

 

 

 

 

·          O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1.1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych, 1.2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, 1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i/lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 1.6. zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokument wymieniony w § 1 ust. 1 pkt.1, 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) 2. akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE DOKUMENTY 1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), 2.zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymieniony w § 1 ust. 1 pkt. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) tj, a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Zezwolenie Komisji nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe lub dokumenty równoważne ( potwierdzające prawo prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej ) 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Projekt umowy

·            Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

·            Forma porozumienia – pisemna – Zamawiający dopuszcza formę faxu, pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia oryginałem. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania  i informacje Zamawiający i Wykonawcy muszą przekazywać pisemnie. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną.

·            Termin realizacji zamówienia:  cztery miesiące od daty podpisania umowy.

·            Termin związania ofertą: 30 dni licząc od daty otwarcia ofert

·            Ogłoszenie przekazano do Biuletynu Zamówień Publicznych na Portalu UZP, na stronę internetową Zamawiającego oraz tablicę ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, dnia  01.07. 2009 r.

  

 

całość dokumentacji (SIWZ+ogłoszenie) (rar, doc, pdf, tif) kredyt.rar (2.40 Mb)

 

 


 2. Modyfikacja treści SIWZ:

ITI-341/ 07 /PN /2009

Syców, dnia 02.07.2009 r.

                                                                                                                                               

                                                            Wszyscy, którzy pobrali SIWZ         

 

 

 

dotyczy: przetargu nieograniczonego na udzielenie i obsługę  kredytu długoterminowego w kwocie 3 679 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Syców na rok 2009

 

 

Kod CPV  66 11 30 00-5

 

 

              Zamawiający- Gmina Syców ul Mickiewicza 1,  56-500 Syców, zgodnie z art. 38, ust. 4

Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r.  Dz. U. Nr 223, poz. 1655, ze zm.) –  zmienia treść zapisów :

 

   Zamawiający modyfikuje treść zapisu SIWZ  w Załączniku Nr 1 „Formularz  oferty”  - pkt 3 a. poprzez  wykreślenie „ wysokość odsetek od kredytu  ………… zł

 (dla potrzeb obliczenia odsetek przyjmujemy jednolita stawkę WIBOR 3M  z dnia 01.07.2009r.  4,43% + marża  stała banku   ……… %  tj.razem    …… %)  

i wpisuje:  „wysokość odsetek od kredytu    ……………… zł 

(dla potrzeb obliczenia odsetek przyjmujemy jednolita stawkę WIBOR 1M

 z dnia 01.07.2009r.  3,78 % + marża  stała banku   ……… %  tj.razem    …… %) „

 

 

Biorąc pod uwagę , że powyższa zmiana nie wymaga dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach nie  ma  zastosowania art. 38 ust.6 w/w Ustawy tj. przedłużenia terminu  składania ofert.

 

Jednocześnie informuję że modyfikacja jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców.

 

    Burmistrz  Miasta i Gminy

                                                                                   


 Modyfikacja treści SIWZ z dnia 07.07.2009 r.

 

ITI-341/ 07-M2 /PN /2009

Syców, dnia 07.07.2009 r.

                                                                                                                                               

                                                             Wszyscy, którzy pobrali SIWZ         

 

 

dotyczy: przetargu nieograniczonego na udzielenie i obsługę  kredytu długoterminowego w kwocie 3 679 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Syców na rok 2009

 

Kod CPV  66 11 30 00-5

 

              Zamawiający- Gmina Syców ul Mickiewicza 1,  56-500 Syców, zgodnie z art. 38, ust. 4

Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r.  Dz. U. Nr 223, poz. 1655, ze zm.) –  zmienia treść zapisów :

 

  Zamawiający modyfikuje treść zapisu  SIWZ  w pkt II  ust 4 i ust  12 „Opisu przedmiotu zamówienia „ poprzez  :

1. wykreślenie :

4. Sposób spłaty  kredytu :

   -  Karencja  w spłacie pierwszej  raty kapitału do dnia  31.03.2010 r.

   -   Spłata  odsetek  następować będzie  w ratach miesięcznych, ostatniego dnia każdego  miesiąca, w  terminach  jak  przy  spłacie rat  kapitałowych i w kwotach wg  harmonogramu spłat  , nie przewiduje się karencji przy spłacie odsetek.

   W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki  będą naliczane za okres faktycznego    wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty i prowizje z tego tytułu.

   Odsetki naliczane będą  wg 1M WIBORU + stała  marża  proponowana przez  bank ,  niezmienna  w  okresie  obowiązywania umowy.”

i wpisuje: 

„ 4. Sposób spłaty  kredytu :

   -  Karencja  w spłacie pierwszej  raty kapitału do dnia  31.03.2010 r.

   -   Spłata  odsetek  następować będzie  w ratach miesięcznych, ostatniego dnia każdego  miesiąca.

   W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki  będą naliczane za okres faktycznego    wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty i prowizje z tego tytułu.

   Odsetki naliczane będą  wg 1M WIBORU + stała  marża  proponowana przez  bank ,  niezmienna  w  okresie  obowiązywania umowy.”

 

2. wykreślenie :

„12. Projektowana spłata kredytu :

I rata  31.03.2010 r. –  450.000 zł

II rata 31.10.2010r. –   300.000 zł.

III rata 31.10.2011 r. – 550.000 zł

IV rata 31.03.2012 r. – 600.000 zł

V rata 30.09.2012 r. –  200.000 zł

VI rata 30.03.2013r.-   600.000 zł

VII rata 30.09.2013 r. – 200.000 zł

VIII rata 31.01.2014 r.- 500.000 zł

       IX rata 30.09.2014 r. –  279.000 zł.”

i wpisuje

„12. Projektowana spłata kredytu :

I rata  31.03.2010 r. –  450.000 zł

II rata 31.10.2010r. –   300.000 zł.

III rata 31.10.2011 r. – 550.000 zł

IV rata 31.03.2012 r. – 600.000 zł

V rata 30.09.2012 r. – 200.000 zł

VI rata 31.03.2013r.-  600.000 zł

VII rata 30.09.2013 r. – 200.000 zł

VIII rata 31.01.2014 r.- 500.000 zł

       IX rata 30.09.2014 r. –  279.000 zł.”

 

 

W związku z modyfikacją treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jak wyżej  Zamawiający w celu umożliwienia wprowadzenia zmian w ofertach, zgodnie z art. 38 ust 6 w/w ustawy przedłuża  termin składania ofert do dnia  14.07.2009 r.  do godz. 0900. Otwarcie ofert nastąpi w dniu  14.07.2009 r. o godz. 1000.

 

 

Jednocześnie informuję że modyfikacja jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców.

 

 

 Burmistrz  Miasta i Gminy



Modyfikacja ogłoszenia z dnia 07.07.2009 r.

ITI-341/ 07-M2 /PN /2009

Syców, dnia 07.07.2009 r.

                                                                                                                                                                                                                                                Wszyscy, którzy pobrali  SIWZ

 

dotyczy: przetargu nieograniczonego na udzielenie i obsługę  kredytu długoterminowego w kwocie 3 679 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Syców na rok 2009

 

Kod CPV  66 11 30 00-5


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 103373 - 2009 data 01.07.2009 r.

NAZWA I ADRES: Gmina Syców, ul. Mickiewicza 1, 56-500 Syców, woj. dolnośląskie, tel. 062 7855115, fax. 062 7855104.

ZMIANY W OGŁOSZENIU

Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
  • W ogłoszeniu jest: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego w kwocie 3 679 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Syców na rok 2009. 2. Kwota kredytu: 3 679 000 PLN 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu. 4.Sposób spłaty kredytu : - Karencja w spłacie pierwszej raty kapitału do dnia 31.03.2010 r. - Spłata odsetek następować będzie w ratach miesięcznych, ostatniego dnia każdego miesiąca, w terminach jak przy spłacie rat kapitałowych i w kwotach wg harmonogramu spłat , nie przewiduje się karencji przy spłacie odsetek. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty i prowizje z tego tytułu. Odsetki naliczane będą wg 1M WIBORU + stała marża proponowana przez bank , niezmienna w okresie obowiązywania umowy. 5. Kredyt zostanie wykorzystany do końca 2009 r. 6. Zastrzega się możliwość refinansowania poniesionych wydatków inwestycyjnych. 7. Nie będą pobierane dodatkowe opłaty za prowadzenie rachunku. 8. Postawienie środków do dyspozycji nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy, w transzach wg. dyspozycji kredytobiorcy . Uruchomienie transz kredytu następować będzie w terminach i kwotach określonych każdorazowo przez zamawiającego we wniosku złożonym z trzydniowym wyprzedzeniem . 9. Okres kredytowania : od daty zawarcia umowy do dnia 30.09.2014 r. 10. Spłata kapitału i odsetek do dnia 30.09.2014 r. 11. Sposób zabezpieczenia kredytu : weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową . 12. Projektowana spłata kredytu : I rata 31.03.2010 r. - 450.000 zł II rata 31.10.2010r. - 300.000 zł. III rata 31.10.2011 r. - 550.000 zł IV rata 31.03.2012 r. - 600.000 zł V rata 30.09.2012 r. - 200.000 zł VI rata 30.03.2013r.- 600.000 zł VII rata 30.09.2013 r. - 200.000 zł VIII rata 31.01.2014 r.- 500.000 zł IX rata 30.09.2014 r. - 279.000 zł. 13. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się , że miesiąc ma rzeczywistą liczbe dni , a rok 366 dni 14. Zabezpieczenie : weksel In blanco ( z deklaracja wekslową ) IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urzad Miasta i Gminy w Sycowie ul. Mickiewicza 1 56-500 Syców pokój nr 23- sekretariat..
  • W ogłoszeniu powinno być: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego w kwocie 3 679 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Syców na rok 2009. 2. Kwota kredytu: 3 679 000 PLN 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu. 4.Sposób spłaty kredytu : - Karencja w spłacie pierwszej raty kapitału do dnia 31.03.2010 r. - Spłata odsetek następować będzie w ratach miesięcznych, ostatniego dnia każdego miesiąca, nie przewiduje się karencji przy spłacie odsetek. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty i prowizje z tego tytułu. Odsetki naliczane będą wg 1M WIBORU + stała marża proponowana przez bank , niezmienna w okresie obowiązywania umowy. 5. Kredyt zostanie wykorzystany do końca 2009 r. 6. Zastrzega się możliwość refinansowania poniesionych wydatków inwestycyjnych. 7. Nie będą pobierane dodatkowe opłaty za prowadzenie rachunku. 8. Postawienie środków do dyspozycji nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy, w transzach wg. dyspozycji kredytobiorcy . Uruchomienie transz kredytu następować będzie w terminach i kwotach określonych każdorazowo przez zamawiającego we wniosku złożonym z trzydniowym wyprzedzeniem . 9. Okres kredytowania : od daty zawarcia umowy do dnia 30.09.2014 r. 10. Spłata kapitału i odsetek do dnia 30.09.2014 r. 11. Sposób zabezpieczenia kredytu : weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową . 12. Projektowana spłata kredytu : I rata 31.03.2010 r. - 450.000 zł II rata 31.10.2010r. - 300.000 zł. III rata 31.10.2011 r. - 550.000 zł IV rata 31.03.2012 r. - 600.000 zł V rata 30.09.2012 r. - 200.000 zł VI rata 31.03.2013r.- 600.000 zł VII rata 30.09.2013 r. - 200.000 zł VIII rata 31.01.2014 r.- 500.000 zł IX rata 30.09.2014 r. - 279.000 zł. 13. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się , że miesiąc ma rzeczywistą liczbe dni , a rok 366 dni 14. Zabezpieczenie : weksel In blanco ( z deklaracja wekslową ) IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urzad Miasta i Gminy w Sycowie ul. Mickiewicza 1 56-500 Syców pokój nr 23- sekretariat..



Autor: