ogłoszenia o przetargach, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, korespondencja

SM Stradomianka - przetarg nieograniczony na remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Stradomia Wierzchnia.

 xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Spółdzielnia Mieszkaniowa „STRADOMIANKA”    

 Stradomia Wierzchnia 45,  56-500 Syców

Tel./ fax   062 785 13 24

                                                                                                              

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA

REMONT BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO W MIEJSCOWOSCI STRADOMIA WIERZCHNIA  

 

 

                                                                                                                                              http://www.bip.sycow.pl                         

Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na remoncie budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Stradomia Wierzchnia

Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II i zał. Nr 3,7,8  do SIWZ

Miejsce i termin składania ofert:

Spółdzielnia Mieszkaniowa „STRADOMIANKA”, Stradomia Wiierzchnia 45,  56-500 Syców

pok. 24 (sekretariat) do dnia 01.07.2009 r. do godz. 0930.

Miejsce i termin otwarcia ofert:

Spółdzielnia Mieszkaniowa „STRADOMIANKA”, Stradomia Wiierzchnia 45,    56-500 Syców,  dnia 01.07.2009 r. o godz. 10 00

·       Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej http://www.bip.sycow.pl lub można ją odebrać w siedzibie Zamawiającego, sekretariat w godz. 900 - 1400

·          Kryteria oceny i ich znaczenie:                    Cena                  100 %

·          Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych

·          Zamawiający  nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, aukcji elektronicznej i umów ramowych.

·          O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

Ø        są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych,

Ø        posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia,

Ø        posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i/lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

Ø        znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

Ø        nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień  publicznych,

Ø        zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokument wymieniony w § 1 ust. 1 pkt. 2  i ust. 2 pkt. 1, 5 i /lub 5a i 6 ust. 3 pkt. 3  § 3 ust 1 pkt 2- 4 i/lub ust. 2 i/lub 3. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87  poz. 605 ze zm.)

Ø        w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali min 2 zadania, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym polegających na remoncie budynku mieszkalnego o łącznej wartości min. 100.000,00 zł brutto.

Ø        dołączą dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie,

Ø        dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. minimum 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w branżach:

§         budowlanej,

mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych   funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego

Ø        W przypadku przedstawienia wykazu osób którymi będzie dysponował Wykonawca winno być załączone zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

 

Ø        są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł.

 

Ø        akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji.

 

·            Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

·            Forma porozumienia – pisemna – Zamawiający dopuszcza formę faxu, pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia oryginałem. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania  i informacje Zamawiający i Wykonawcy muszą przekazywać pisemnie. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną.

·            Termin realizacji zamówienia:  dwa miesiące od daty podpisania umowy.

·            Termin związania ofertą: 30 dni licząc od daty otwarcia ofert

·            Ogłoszenie przekazano do Biuletynu Zamówień Publicznych na Portalu UZP, na stronę internetową Zamawiającego oraz tablicę ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, dnia 09.06.2009r.

 

 

  

 

                                                                                    Prezes  Spółdzielni

 

                                                                                       Henryk  Pilarski

 

 

 

SIWZ (doc, pdf): Stradom.rar (579.97 Kb)

 

Autor: