xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
GMINA SYCÓW
Znak sprawy ITI – 341 / 11 / PN / 2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
1. Nazwa i adres zamawiającego.
Gmina Syców
56-500 Syców ul. Mickiewicza 1
2. Określenie trybu zamówienia.
Postępowanie będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Materiały przetargowe (SIWZ) można otrzymać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 14 lub do pobrania na stronie internetowej : www.bip.sycow.pl
4.Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
Remont sali konferencyjnej w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Sycowie .
Robota budowlana CPV: 45 45 00 00-6 , 45 40 00 00-1, 45 31 00 00-3 , 45 33 11 00-7.
Zakres prac :
- Roboty remontowo-budowlane,
- Instalacje elektryczne,
- Instalacje centralnego ogrzewania
Lokalizacja: miasto Syców
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie zamierza się zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej.
5. Termin realizacji: w ciągu 50 dni od dnia podpisania umowy
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP,
a ponadto spełniają niżej wymienione warunki:
1.5 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
1.6 wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 1 zadanie w zakresie budowy lub remontu budynku , o wartości porównywalnej lub większej do przedmiotowego zamówienia każda oraz wykonali w/w roboty należycie,
1.7 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej .
a także:
1.8 wniosą wadium w wysokości 1 000 PLN
1.9 oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,
Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
7. Informacje na temat wadium:
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 1.000 PLN
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
8.1. cena - 100%
9. Termin oraz miejsce składania i otwarcia ofert.
Termin złożenia ofert do dnia 17-09-2008 do godz. 09:30, siedziba Zamawiającego, pokój nr 24
Otwarcie ofert nastąpi dnia 17-09-2008 o godz. 10:00, siedziba Zamawiającego, salka nr 23
10. Składający ofertę pozostają nią związani przez okres 30 dni.
Ogłoszenie o przetargu zamieszczono dnia 26.08.2008 r.
- w Biuletynie Zamówień Publicznych
- na stronie internetowej Zamawiającego i na tablicy w siedzibie Zamawiającego
SIWZ
SIWZ-_remont_budynku_Urzedu.doc (346.00 Kb)
dok.techn.
sala.rar (899.10 Kb)
Burmistrz Miasta i Gminy
Sławomir Kapica