Znak sprawy ITI – 341 / 09 / PN / 2008xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
1. Nazwa i adres zamawiającego.
Gmina Syców
56-500 Syców ul. Mickiewicza 1
2. Określenie trybu zamówienia.
Postępowanie będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Materiały przetargowe (SIWZ) można otrzymać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 14 lub do pobrania na stronie internetowej : www.bip.sycow.pl
4.Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stradomia Wierzchnia.
Robota budowlana CPV: 45 23 31 21-3
Zakres prac :
- Roboty przygotowawcze
- Roboty ziemne
- Podbudowa
- Nawierzchnia
- Odwodnienie
- Roboty wykończeniowe
Długość 1 013 km.
Lokalizacja: gmina Syców
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie zamierza się zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej.
5. Termin realizacji: w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP,
a ponadto spełniają niżej wymienione warunki:
1.5 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót drogowych i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
1.6 wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 1 zadanie w zakresie budowy lub remontu dróg , o wartości porównywalnej lub większej do przedmiotowego zamówienia każda oraz wykonali w/w roboty należycie,
1.7 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej .
a także:
1.8 wniosą wadium w wysokości 3 000 PLN
1.9 oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,
Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
7. Informacje na temat wadium:
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3.000 PLN
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
8.1. cena - 100%
9. Termin oraz miejsce składania i otwarcia ofert.
Termin złożenia ofert do dnia 20-08-2008 do godz. 09:30, siedziba Zamawiającego, pokój nr 24
Otwarcie ofert nastąpi dnia 20-08-2008 o godz. 10:00, siedziba Zamawiającego, salka nr 23
10. Składający ofertę pozostają nią związani przez okres 30 dni.
Ogłoszenie o przetargu zamieszczono dnia 25 .07.2008 r.
- w Biuletynie Zamówień Publicznych
- na stronie internetowej Zamawiającego i na tablicy w siedzibie Zamawiającego
Burmistrz Miasta i Gminy
Sławomir Kapica
SIWZ
SIWZ-Stradomia.doc (344.00 Kb)
dokum. techn.
stradomia.rar (3.75 Mb)