ogłoszenia o przetargach, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, korespondencja

Ogłoszenie o zamówieniu - przebudowa drogi gminnej w Ślizowie (SIWZ,projekt,spec.techn.+ Protest+rozstrzygnięcie protestu).

Zawartość:
1. Ogłoszenie o zamówieniu.
2. SIWZ, projekt techn.
3. Zawiadomienie o wniesieniu protestu.
4. Zawiadomienie o zawieszeniu biegu terminu związania ofertą.
5. Protest z dnia 20.05.2008 r.
6. Rozstrzygnięcie protestu z dnia 26.05.2008 r.


Znak sprawy  ITI – 341 /  04 / PN / 200
8xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

OGŁOSZENIE    O    ZAMÓWIENIU   

1.    Nazwa i adres zamawiającego.

Gmina  Syców

       56-500  Syców    ul. Mickiewicza 1

       tel. 0-62 785 5100 , faks   0-62 785 5104      e-mail :   infrastruktura@sycow.pl      

2.    Określenie trybu zamówienia.

Postępowanie  będzie  prowadzone w  trybie  przetargu  nieograniczonego

3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Materiały przetargowe (SIWZ) można otrzymać w siedzibie Zamawiającego,  pokój nr 14  lub do pobrania na stronie internetowej  :  www.bip.sycow.pl

4.Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.

Przebudowa drogi  gminnej  w  Ślizowie

Robota budowlana  CPV:   45 23 31 21-3

Zakres prac :

- Roboty przygotowawcze

- Roboty ziemne

- Podbudowa

- Nawierzchnia

- Przepust

- Roboty wykończeniowe

Lokalizacja: gmina  Syców

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Nie zamierza się  zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej.

5. Termin realizacji:  w  ciągu  90 dni od  dnia  podpisania umowy

6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny.

    W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP,

a ponadto  spełniają niżej wymienione warunki:

1.5    dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót drogowych i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego

1.6    wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 2 zadania w zakresie budowy lub remontu dróg , o wartości porównywalnej lub większej  do przedmiotowego zamówienia  każda oraz wykonali  w/w roboty  należycie,

1.7    są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej .

a także:

1.8    wniosą wadium w wysokości  3 000 PLN

1.9    oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,

Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia. 

7. Informacje na temat wadium:

Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości  3.000 PLN

8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

8.1. cena - 100%

9. Termin oraz miejsce składania i otwarcia ofert.

  Termin złożenia ofert do dnia  12-05-2008 r.  do godz. 09:30, siedziba Zamawiającego, pokój nr 24

  Otwarcie ofert nastąpi dnia 12-05-2008 r. o godz. 10:00, siedziba Zamawiającego, salka nr 23

10. Składający ofertę pozostają nią związani przez okres  30 dni.

  Ogłoszenie o przetargu  zamieszczono  dnia  18.04.2008  r.

- w Biuletynie  Zamówień Publicznych  

-  na stronie  internetowej Zamawiającego  i na tablicy w siedzibie  Zamawiającego

 

 

Burmistrz  Miasta i Gminy

         Sławomir  Kapica

SIWZ Droga_Slizow-SIWZ.doc (343.50 Kb)
Spec.tech. Droga_-_Slizow_-_STWiOR.rar (1.02 Mb)
Projekt Droga_Slizow_-_projekt.pdf (53.63 Kb)
Przedmiar Droga_Slizow_-_przedmiar.pdf (39.67 Kb)
Rysunki Droga_-_Slizow_-_rysunki.pdf (3.21 Mb)


Syców, dnia 20.05.2008 r.

 

ITI-341/ 04-P /PN /2008

 

 Wszyscy  Wykonawcy

 

 

 

dot.  przetargu  nieograniczonego na zadanie  : „  Przebudowa drogi gminnej w Ślizowie 

  

ZAWIADOMIENIE O WNIESIENIU PROTESTU

 

            Działając na podstawie  art. 181 ust. 3  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655) Zamawiający informuje, iż wpłynął protest do Zamawiającego dotyczący wyniku przedmiotowego postępowania.

Jednocześnie Zamawiający  wzywa  Wykonawców  do wzięcia  udziału w postępowaniu toczącym się w  wyniku  wniesionego protestu.

 

ZAWIADOMIENIE O ZAWIESZENIU BIEGU TERMINU ZWIAZANIA OFERTA

 

Działając na podstawie art. 181 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych  Zamawiający informuje Wykonawców o zawieszeniu biegu terminu związania ofertą , na mocy art.181 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień  publicznych, do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu.

 

 

W załączeniu :

Kopia wniesionego  protestu

Protest z dnia 20.05.2008 r. protestCar.pdf (156.90 Kb)



Syców, dnia 26.05.2008 r.

 

ITI-341/ 04-P /PN /2008

 

 

 

dot.  protestu złożonego przez  Wykonawcę  w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie : „Przebudowa drogi gminnej w Ślizowie 

 

Rozstrzygnięcie  protestu

 

Gmina Syców, działając  zgodnie z art. 183 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655), informuje że  złożony   przez Państwa  protest  w  zakresie :

-            żądania -  unieważnienia  postępowania  z  winy  Zamawiającego  Zamawiający protest  oddala.

 

Uzasadnienie

 

                W  dniu 20.05.2008 r. wpłynął  protest złożony  przez  Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „ Carbon” Jan Kuropka z  żądaniem  unieważnienia  postępowania prowadzonego  w  trybie  przetargu nieograniczonego na  zadanie: „Przebudowa drogi gminnej w Ślizowie „

z  uwagi  na  fakt, że postępowanie  obarczone  jest  wadą  uniemożliwiającą Zawarcie  ważnej umowy w  sprawie  zamówienia  publicznego.

Przytoczone  zarzuty  należało  uznać  jako  bezzasadne .

Zgodnie  z  art. 93 ust. 1 pkt 7 „ Zamawiający unieważnia postępowanie  o udzielenie  zamówienia, jeżeli: postępowanie  obarczone jest wadą uniemożliwiającą  zawarcie  ważnej  umowy w  sprawie  zamówienia publicznego”.  W  rozumieniu  niniejszego przepisu wada  nieusuwalna  jest wada , która  wywiera  na tyle  istotny  wpływ  na umowę  w  sprawie  zamówienia  publicznego, że  powoduje  bezwzględną   nieważność .

Jak  podkreśla  się w  literaturze przedmiotu wada uniemożliwiająca  zawarcie  ważnej  umowy jest  w  szczególności obiektywna  niemożność  dokonania  wyboru najkorzystniejszej oferty ( str. 322  Komentarza do Prawa  Zamówień  Publicznych pod  redakcja  Tomasza  Czajkowskiego) .

Należy  uznać, że taka  sytuacja  nie  zachodzi w niniejszym  postępowaniu.

                Na  podstawie  złożonych przez  pozostałych  Wykonawców ofert jest  możliwość  wybrania  oferty  najkorzystniejszej .

Odnosząc  się do  zarzutu  wadliwości  SIWZ należy  podkreślić, że wszelkie  zastrzeżenia i wątpliwości, co  do  treści  SIWZ Wykonawca,  winien  był  uczynić w  formie  protestu  w  przewidzianym  przez  ustawę - PZP terminie  bądź  w  drodze zapytania  do  treści SIWZ,  czego  nie  uczynił.

 

Pouczenie

 

Stosownie do  przepisu art. 184 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655), od  rozstrzygniętego protestu  odwołanie  nie  przysługuje.

 







 

Autor: