xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Znak sprawy ITI – 341 / 03 / PN / 2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
1. Nazwa i adres zamawiającego.
Gmina Syców
56-500 Syców
ul. Mickiewicza 1 tel. 0-62 785 5100 , faks 0-62 785 5104
2. Określenie trybu zamówienia.
Postępowanie będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego .
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie zamierza się zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej.
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Materiały przetargowe (SIWZ) można otrzymać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 14 lub do pobrania na stronie internetowej : www.bip.sycow.pl
4.Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
Naprawa dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Syców , w zakresie :
- oczyszczanie, plantowanie i ścinanie poboczy,
- oczyszczanie rowów i przepustów z namułu,
- naprawy dróg gruntowych ,
- remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych
CPV 45 23 31 42-6 , 45 23 32 20-7 , 45 23 31 41-9
5. Termin realizacji:
Rozpoczęcie : od dnia podpisania umowy.
Zakończenie : 31.12.2008 r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP,
5) wykażą wykonanie co najmniej 2 robót ,w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegające na wykonaniu remontów dróg .
6) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia.
a także:
7) oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,
Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia
7. Informacje na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
8.1. cena - 100%
9. Termin oraz miejsce składania i otwarcia ofert.
Termin złożenia ofert do dnia 11-04 -2008 do godz. 09:30, siedziba Zamawiającego, pokój nr 24
Otwarcie ofert nastąpi dnia 11-04-2008 o godz. 10:00, siedziba Zamawiającego, salka nr 23
10. Składający ofertę pozostają nią związani przez okres 30 dni.
Ogłoszenie o przetargu zamieszczono dnia 20.03.2008 r.
- na stronie internetowej Zamawiającego i na tablicy w siedzibie Zamawiającego
- w Biuletynie Zamówień Publicznych
Burmistrz Miasta i Gminy
Sławomir Kapica
Spec.Ist.War.Zam.
SIWZ-drogi_gruntowe.doc (383.00 Kb)