ogłoszenia o przetargach, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, korespondencja

Ogłoszenie o zamówieniu: naprawa dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Syców.

 xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Znak sprawy  ITI – 341 /  03 / PN / 2008

 

OGŁOSZENIE    O    ZAMÓWIENIU   

1.    Nazwa i adres zamawiającego.

Gmina  Syców

56-500            Syców   

ul. Mickiewicza 1  tel. 0-62 785 5100 , faks   0-62 785 5104               
2.    Określenie trybu zamówienia.

Postępowanie  będzie  prowadzone w  trybie  przetargu  nieograniczonego .

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Nie zamierza się  zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej.

3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Materiały przetargowe (SIWZ) można otrzymać w siedzibie Zamawiającego,  pokój nr 14  lub do pobrania na stronie internetowej  :  www.bip.sycow.pl 

4.Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.

   Naprawa dróg gruntowych  na    terenie  miasta i gminy Syców ,  w zakresie  :

-     oczyszczanie, plantowanie i ścinanie poboczy,

-     oczyszczanie rowów i przepustów z namułu,

-     naprawy dróg gruntowych ,

-  remonty cząstkowe nawierzchni  tłuczniowych

CPV 45 23 31 42-6 ,  45 23 32 20-7 , 45 23 31 41-9

5. Termin realizacji:  

 Rozpoczęcie :  od dnia podpisania umowy.

  Zakończenie  : 31.12.2008 r.

6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny.

 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią   ofertę oraz:

 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP,

5) wykażą  wykonanie co najmniej 2 robót ,w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie  zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegające na wykonaniu remontów dróg .

6) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej  z wykonywaniem niniejszego zamówienia.

a także:

7) oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,

Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia

7. Informacje na temat wadium:

    Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

8.1. cena - 100%

9. Termin oraz miejsce składania i otwarcia ofert.

  Termin złożenia ofert do dnia  11-04 -2008  do godz. 09:30, siedziba Zamawiającego, pokój nr 24

  Otwarcie ofert nastąpi dnia  11-04-2008 o godz. 10:00, siedziba Zamawiającego, salka nr 23

10. Składający ofertę pozostają nią związani przez okres  30 dni.

  Ogłoszenie o przetargu  zamieszczono   dnia   20.03.2008 r.

-  na stronie  internetowej Zamawiającego  i na tablicy w siedzibie  Zamawiającego

-  w Biuletynie  Zamówień Publicznych  

 

Burmistrz  Miasta i Gminy

                   Sławomir  Kapica

 

Spec.Ist.War.Zam. SIWZ-drogi_gruntowe.doc (383.00 Kb)

 

Autor: