ogłoszenia o przetargach, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, korespondencja

Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowy Dwór.

Znak sprawy  ITI – 341 /  10 / PN / 2007xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

 

OGŁOSZENIE    O    ZAMÓWIENIU   

1.      Nazwa i adres zamawiającego.

Gmina  Syców

       56-500  Syców    ul. Mickiewicza 1

       tel. 0-62 785 5100 , faks   0-62 785 5104      e-mail :   infrastruktura@sycow.pl        

2.      Określenie trybu zamówienia.

Postępowanie  będzie  prowadzone w  trybie  przetargu  nieograniczonego o wartości   szacunkowej    powyżej  wyrażonej w złotych równowartości kwoty  14 000 euro.

3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Materiały przetargowe (SIWZ) można otrzymać w siedzibie Zamawiającego,  pokój nr 17  lub do pobrania na stronie internetowej  :  www.bip.sycow.pl

4.Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.

Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów  rolnych w miejscowości  Nowy  Dwór

Robota budowlana  CPV:   45 23 31 24-4

Zakres prac :

- Roboty przygotowawcze

- Roboty ziemne

- Podbudowa

- Nawierzchnie

- Oznakowanie

- Roboty wykończeniowe

- Roboty inne

Lokalizacja: gmina  Syców

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Nie zamierza się  zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej.

5. Termin realizacji:   do dnia  15 grudnia  2007 r.

6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny.

    W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP,

a ponadto  spełniają niżej wymienione warunki:

1.5     dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót drogowych i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

1.6     wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 2 zadania w zakresie budowy lub remontu dróg , o wartości porównywalnej lub większej wartości do przedmiotowego zamówienia  każda,

1.7     wykonali  w/w prace należycie,

1.8     są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej .

a także:

1.9     zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 1, 5, i ust. 3 pkt.  3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 71 z dnia 21 kwietnia 2004 r., poz. 645).

1.10  wniosą wadium w wysokości  1 000 zł

1.11  oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,

Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia. 

 

 

 

7. Informacje na temat wadium:

Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości  1.000 zł.

8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

8.1. cena - 100%

9. Termin oraz miejsce składania i otwarcia ofert.

  Termin złożenia ofert do dnia  14 -11-2007  do godz.09:30, siedziba Zamawiającego, pokój nr 24

  Otwarcie ofert nastąpi dnia  14-11-2007 o godz. 10:00, siedziba Zamawiającego, salka nr 23

10. Składający ofertę pozostają nią związani przez okres  30 dni.

  Ogłoszenie o przetargu  zamieszczono    dnia   23.10.2007 r.

-  na stronie  internetowej Zamawiającego  i na tablicy w siedzibie  Zamawiającego

- w Biuletynie  Zamówień Publicznych  

  

 Burmistrz  Miasta i Gminy

                                                                                                    Sławomir  Kapica

Spec.Ist.War.Zam. SIWZ-NOWY_DWOR.doc (333.50 Kb)
Spec.techn. do otwarcia wymagany jest darmowy program winrar:
www.winrar.pl
nowy_dwor.rar (3.30 Mb) 

Autor: