OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
1. Nazwa i adres zamawiającego.
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Stradomianka”
56-500 Syców Stradomia Wierzchnia 45
2. Określenie trybu zamówienia.
Postępowanie będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro.
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Materiały przetargowe (SIWZ) można otrzymać w siedzibie Zamawiającego do pobrania na stronie internetowej : www.bip.sycow.pl
4.Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
Wykonanie przyłączy wody do budynków mieszkalnych w miejscowości Wojciechowo.
Robota budowlana
CPV: 45 23 00 00 -8 45 23 11 00 -6
Zakres robót:
- Roboty ziemne
- Roboty montażowe
Lokalizacja: gmina Syców
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie zamierza się zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej.
5. Termin realizacji: warunków ciągu 14 dni od daty podpisania umowy
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP,
a ponadto spełniają niżej wymienione warunki:
1.5. wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 2 zadania w zakresie przedmiotu zamówienia, o wartości porównywalnej lub większej wartości do przedmiotowego zamówienia każda,
1.6. wykonali w/w prace należycie,
1.7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej .
a także:
1.8. zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 1, i ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 71 z dnia 21 kwietnia 2004 r., poz. 645).
1.9. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,
Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
7. Informacje na temat wadium:
Nie wymaga się wniesienia
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
8.1. cena - 100%
9. Termin oraz miejsce składania i otwarcia ofert.
Termin złożenia ofert do dnia 05-11-2007 do godz.09:30, siedziba Zamawiającego
Otwarcie ofert nastąpi dnia 05-11-2007 o godz. 10:00, siedziba Zamawiającego
10. Składający ofertę pozostają nią związani przez okres 30 dni.
Ogłoszenie o przetargu zamieszczono dnia 12.10. 2007 r.
- na stronie internetowej i na tablicy w siedzibie Zamawiającego
SIWZ | SIWZ-Stradomia.doc (206.50 Kb) |
Spec.Tech. | Obmiar_robot_przylacza_wody_Wojciechowo.doc (2.68 Mb) strad.rar (234.44 Kb) |