OGŁOSZENIE - OTWARTY KONKURS OFERTxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Burmistrz Miasta i Gminy Syców o g ł a s z a otwarty konkurs ofert na finansowanie w 2007 roku zadania w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii.
W konkursie mogą brać udział organizacje pozarządowe, podmioty wymienione w art. 3 ust.3 oraz jednostki organizacyjne wymienione w art.11 ust 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznegoi o wolontariacie , które na mocy postanowień statutowych są uprawnione do realizacji zadań z zakresu profilaktyki problemowej.
Rodzaj zadania: Organizacja i przeprowadzenie spektakli profilaktycznych dla młodzieży szkolnej z terenu miasta i gminy Syców
- 2 spektakle dla uczniów klas I – II gimnazjum,
- 2 spektakle dla uczniów klas III gimnazjum ,
- 2 spektakle dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych
Adresaci zadania : młodzież gimnazjalna i ponad gimnazjalna z terenu miasta i gminy Syców.
Cel zadania : Zapewnienie uczestnikom spektakli możliwości zapoznania się ze skutkami nadużywania alkoholu i środków odurzających .
Ilość uczestników : minimum 200 osób każdy spektakl
Termin realizacji zadania: od 10 października 2007 do 30 listopada 2007 r.
Wysokość środków przeznaczonych na realizację zadania : 6000,00 zł słownie złotych: sześćtysięcy.
Preliminarz zadania powinien zawierać:
- Koszty spektakli profilaktycznych,
- Koszty administracyjno-gospodarcze.
Wzór oferty powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005 r. w sprawie wzoru ofert realizacji zadania publicznego ,ramowego wzoru umowy z wykonania zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania.
Ofertę wraz z załącznikami / wymaganymi zgodnie z ustawą o działalności pożytku publicznego i wolontariacie/ należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem „ Spektakle Profilaktyczne xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />
Oferta , która wpłynie po wyżej wymienionym terminie nie będzie objęta procedurą konkursową.
Oferta wraz z załącznikami powinna być kompletna , czytelnie wypełniona , podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu reprezentowanego podmiotu oraz opatrzona pieczęcią firmową oferenta.
Oceny oferty dokona Komisja Konkursowa powołana przez Burmistrza Miasta i Gminy Syców.
Warunkiem przyjęcia oferty organizacyjnej jest spełnienie poniższych kryteriów:
1. Kompletność dokumentacji wymaganej przy składaniu oferty o udzielenie dotacji.
2. Uregulowana sytuacja formalno-prawna oferenta.
3. Odpowiednie zasoby kadrowe zapewniające prawidłową realizację zadania- kompetencje merytoryczne poszczególnych osób zaangażowanych w realizację projektu .
4. Doświadczenie w realizacji podobnych zadań.
5. Profesjonalna obsługa księgowa gwarantująca rzetelne rozliczenie realizowanych zadań.
6. Rzetelne i dobrze oceniane wykonywanie zadań realizowanych od co najmniej dwóch lat/ ewentualne referencje/.
7. Adekwatność projektu pod względem finansowym i zadaniowym do zakładanych celów i planowanych efektów.
8. Scenariusze espektakli
Zlecenie zadania następuje na zasadzie wyboru najlepszej oferty lub najlepszych ofert spełniających w największym stopniu określone konkursem kryteria. Przy wyborze więcej niż jednej oferty środki finansowe zostaną odpowiednio podzielone.
Komisja Konkursowa dokona wyboru oferty w terminie do dnia 5 października 2007 r .
Organizacja pozarządowa, podmiot, jednostka organizacyjna , której oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiona pismem a następnie zostanie podpisana umowa.
Burmistrz Miasta i Gminy
Syców
mgr Sławomir Kapica