OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nazwa i adres zamawiającego.
Gmina Syców
56-500 Syców ul.Mickiewicza 1
Określenie trybu zamówienia.
Postępowanie będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 euro.przetarg nieograniczony
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Materiały przetargowe (SIWZ) można nabyć w cenie 5 zł w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 17 lub do pobrania na stronie internetowej : www.sycow.pl
4.Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredyt długoterminowego złotówkowego na finansowanie i refundowanie wydatków inwestycyjnych przez jednostki organizacyjne Urzędu Miasta i Gminy w Sycowie, w wysokości 1 373 354 PLN
CPV 66.13.00.00-0
1. Kwota kredytu: 1 373 354 PLN
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu.
3.Sposób spłaty kredytu :
. Karencja w spłacie pierwszej raty kapitału do dnia 30.03.2007.
. Spłata odsetek następować będzie w ratach miesięcznych, ostatniego dnia każdego miesiąca, w terminach jak przy spłacie rat kapitałowych i w kwotach wg harmonogramu spłat .
W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty i prowizje z tego tytułu.
Odsetki naliczane będą wg 1M WIBORU + stała marża proponowana przez bank , niezmienna w okresie obowiązywania umowy.
4. Kredyt zostanie wykorzystany do końca 2006 r.
5. Zastrzega się możliwość refinansowanie poniesionych wydatków inwestycyjnych.
6. Nie będą pobierane dodatkowe opłaty za prowadzenie rachunku.
7. Postawienie środków do dyspozycji nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy, w transzach wg. dyspozycji kredytobiorcy .
Uruchomienie transz kredytu następować będzie w terminach i kwotach określonych każdorazowo przez zamawiającego we wniosku złożonym z trzydniowym wyprzedzeniem .
8. Okres kredytowania : od daty zawarcia umowy do dnia 30.03.2010 r.
9. Spłata kapitału i odsetek do dnia 30.03.2010 r.
10. Sposób zabezpieczenia kredytu : weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową .
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i w częściach.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. Termin realizacji.
od podpisania umowy do dnia 30.03.2010r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
6.1 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. ( wyszczególnione w SIWZ ).
6.2 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
7. Informacje na temat wadium:
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 1 000 zł.
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
8.1. cena - 100%
9. Termin oraz miejsce składania i otwarcia ofert.
Termin złożenia ofert do dnia 2006-09-05 do godz.09:30, siedziba Zamawiającego, pokój nr 24
Otwarcie ofert nastąpi dnia 2006-09-05 o godz. 10:00, siedziba Zamawiającego, salka nr 23
Składający ofertę pozostają nią związani przez okres 30 dni.
Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowano na stronach portalu internetowego UZP w dniu 2006-08-22.
Burmistrz Miasta i Gminy Syców
Stanisław Czajka
Specyfikacja (SIWZ) | 23.08.2006 r. | SIWZkredyt.rar (249.78 Kb) |
uzupełnienie do SIWZ | 29.08.2006 r. | BankPoprSIWZ.rar (4.51 Kb) |
zapytania do SIWZ | 31.08.2006 r. | bankzap.rar (3.92 Kb) |