ogłoszenia o przetargach, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, korespondencja

Remont budynku Publicznego Przedszkola Nr 1 w Sycowie.

Syców: Remont budynku Publicznego Przedszkola Nr 1 w Sycowie
Numer ogłoszenia: 56611 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Przedszkole Nr 1 im. Koszałka Opałka , ul. Kaliska 8, 56-500 Syców, woj. dolnośląskie, tel. 062 7855159.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: przedszkole.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Publicznego Przedszkola Nr 1 w Sycowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku Publicznego Przedszkola Nr 1 w Sycowie Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a) odnowienie elewacji tynkowanej, b) restaurację wątku ceglanego, c) renowację konstrukcji werandy, d) izolację przeciwwilgociową budynku, e) wymianę drewnianej stolarki okiennej z odtworzeniem występujących detali architektonicznych, f) docieplenie stropu poddasza, skosów dachowych oraz stropu nad piwnicą, g) wymianie instalacji centralnego ogrzewania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.26.26.90-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wymagane 8 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy ponadto: 1) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, b) branżowym kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności: instalacji sanitarnych, d) wymagane jest, by w/w osoby były członkami właściwej izby samorządu zawodowego; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 2 zamówienia obejmujące roboty w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wielkością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. Wykonawca przedstawi opisem rodzaju robót, poda ich wartość, wielkości oraz daty i miejsca wykonania, 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00 zł. 4) udzielą minimum 60 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez zamawiającego za należycie wykonane, 5) wniosą wadium w wysokości i na zasadach opisanych w rozdziale VIII SIWZ, 6) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), wykonawcy: a) ustanowią pełnomocnika, b) każdy z wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 4 i udokumentować , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, c) wymogi zawarte w ust. 1 pkt. 1-3 oraz w ust. 2 wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Wykluczeniu z postępowania podlegają wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki i załączniki do niej wg zasady spełnia/nie spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - podpisany na każdej stronie (wzór nr 2.1) 2. Oświadczenie wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 2.2) 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert *) 4. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy, branżowych kierowników robót (jeżeli przewiduje SIWZ) (wzór nr 2.4) *) 5. Uprawnienia budowlane w/w osób zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia *) 6. Aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie (j.w.) 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr 2.5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie *) 8. Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w załączniku - wzór nr 2.5 zostały wykonane z należytą starannością - (wzór nr 2.6) *) 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności *) 10. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót (wzór nr 2.7) 11. Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sycow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Przedszkole Nr 1 im. Koszałka Opałka ul. Kaliska 8 56-500 Syców Sekretariat - II pietro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 13:00, miejsce: Publiczne Przedszkole Nr 1 im. Koszałka Opałka ul. Kaliska 8 56-500 Syców Sekretariat - II pietro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



Całość dokumentacji technicznej wraz ze specyfikacją:

Program_Prac_Budowlanych.rar (3.89 Mb)

Przedmiar_robot2.pdf (4.67 Mb)

Specyfikacje_Techniczne_Wykonania_i_Odbioru_Robot.pdf (613.53 Kb)

Wymiana_instalacji_c.o.rar (422.94 Kb)

Wymiana_stolarki_okiennej_oraz_renowacja_werandy.rar (4.82 Mb) 

SIWZ.pdf (285.29 Kb)

Autor: