ogłoszenia o przetargach, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, korespondencja

ITI-2/09 - Usługa - bieżące utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Sycowa.

OGŁOSZENIE    O    ZAMÓWIENIU    xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

1.    Nazwa i adres zamawiającego.

Gmina  Syców

       56-500  Syców    ul. Mickiewicza 1

     tel. 0-62 785 5100 , faks   0-62 785 5104      e-mail :   infrastruktura@sycow.pl

2.    Określenie trybu zamówienia.

Postępowanie  będzie  prowadzone w  trybie  przetargu  nieograniczonego.

3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Materiały przetargowe (SIWZ) można otrzymać w siedzibie Zamawiającego,  pokój nr 14 lub 16 lub do pobrania na stronie internetowej  :  www.bip.sycow.pl

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Nie zamierza się  zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej.

Nie przewiduje się udzielenia  zamówień  uzupełniających ,o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7.

4.Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.

   Przedmiotem zamówienia jest: usługa – bieżące utrzymanie i konserwacja  zieleni  miejskiej  na  terenie miasta Sycowa

   CPV   77 30 00 00-3 , 77 31 00 00-6 , 90 50 00 00-2

Zakres obejmuje:

-          pielęgnacje drzew miejskich,

-          pielęgnacje krzewów,

-          pielęgnacje żywopłotów,

-          pielęgnacje trawników,

-          pielęgnacja pnączy,

-          pielęgnowanie rabat bylinowych i skalnych,

-          pielęgnowanie kwietników wraz z nasadzeniem,

-          konserwacja elementów wyposażenia terenów zieleni miejskiej,

-          konserwacja nawierzchni typu ogrodowego,

-          utrzymanie fontanny miejskiej,

-          utrzymanie wygrodzeń terenów zielonych w obrębie  rynku,

-          zamiatanie alejek,

-          przewóz masy zielonej na odległość do 5 km.

     Lokalizacja: miasto  Syców

5. Termin realizacji: od podpisania umowy do dnia  31.12.2009 r.

6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny.

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią  ofertę oraz:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz  dysponują  potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania  potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania  zamówienia,

3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP,

a ponadto

5) wykażą, że realizowali  w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie ,min. 1 usługę  odpowiadającą  swoim rodzajem i wartością  usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. polegającą na utrzymaniu i konserwacji  terenów zielonych na kwotę o wartości co najmniej  100 tysięcy brutto                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

6) posiadają  polisę  od  odpowiedzialności cywilnej w  zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z  wykonywaniem  niniejszego  zamówienia .

7)   oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz , że nie podlegają wykluczeniu z     postępowania na podstawie art. 24 PZP,

Sprawdzenie   warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia. 

 

 

7. Informacje na temat wadium:

    Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .

8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

8.1. cena - 100%

9. Termin oraz miejsce składania i otwarcia ofert.

  Termin złożenia ofert do dnia  09-04-2009 r.   do godz.09:30, siedziba Zamawiającego, pokój nr 24

  Otwarcie ofert nastąpi dnia  09-04-2009 r. o godz. 10:00, siedziba Zamawiającego, salka nr 23

10. Składający ofertę pozostają nią związani przez okres 30 dni.

   

 

  Ogłoszenie o przetargu zamieszczono  dnia  31.03.2009 r. .

       - w Biuletynie  Zamówień Publicznych.

       -  na stronie  internetowej Zamawiającego i na tablicy ogłoszeń  w siedzibie Zamawiającego

  

 Burmistrz  Miasta i Gminy 
       Sławomir Kapica

 

SIWZ SIWZ_-_zielen__miejska.doc (375.50 Kb)

 

Autor: