ogłoszenia o przetargach, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, korespondencja

ITI - 4/09 - Przetarg nieograniczony: Budowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowy Dwór + modyfikacja SIWZ (kosztorysu ofertowego)

Zawartość:
1. Ogłoszenie z dnia 23.04 2009 r.
2. Modyfikacja treści SIWZ - zał. 1 - Kosztorys ofertowy z dnia 11.05.2009 r.



Znak sprawy  ITI – 341 /  04  / PN / 2009xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

OGŁOSZENIE    O    ZAMÓWIENIU   

1.    Nazwa i adres zamawiającego.

Gmina  Syców

       56-500  Syców    ul. Mickiewicza 1

       tel. 0-62 785 5100 , faks   0-62 785 5104      e-mail :   infrastruktura@sycow.pl

2.    Określenie trybu zamówienia.

Postępowanie  będzie  prowadzone w  trybie  przetargu  nieograniczonego

3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Materiały przetargowe (SIWZ) można otrzymać w siedzibie Zamawiającego,  pokój nr 14  lub do pobrania na stronie internetowej  :  www.bip.sycow.pl

4.Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.

Budowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w  miejscowości Nowy Dwór.

Robota budowlana  CPV:   45 23 31 21-3

Zakres prac :

- Roboty przygotowawcze

- Roboty ziemne

- Podbudowa,

- Nawierzchnia,

- Odwodnienia,

Lokalizacja: gmina Syców

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Nie zamierza się  zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej.

Nie przewiduje się zamówień uzupełniających , o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6.

5. Termin realizacji: od  dnia  podpisania umowy do dnia 26 czerwca 2009 r.

6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny.

    W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi  do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia

1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP,

a ponadto  spełniają niżej wymienione warunki:

1.5         dysponują lub  będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót drogowych i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego

W  przypadku przedstawienia wykazu osób , którymi będzie dysponował Wykonawca winno być  załączone zobowiązanie  innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonywania zamówienia.

1.6         wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 1 zadanie w zakresie budowy lub remontu dróg , o wartości porównywalnej lub większej  do przedmiotowego zamówienia  każda oraz  wykonali  w/w  roboty należycie,

1.7         są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 150.000 PLN

a także:

1.8         oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,

Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia. 

 

7. Informacje na temat wadium:

     Zamawiający nie wymaga  wniesienia wadium .

8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

8.1. cena - 100%

9. Termin oraz miejsce składania i otwarcia ofert.

  Termin złożenia ofert do dnia  15-05-2009 do godz. 09:30, siedziba Zamawiającego, pokój nr 24

  Otwarcie ofert nastąpi dnia  15-05-2009 o godz. 10:00, siedziba Zamawiającego, salka nr 23

10. Składający ofertę pozostają nią związani przez okres  30 dni.

  Ogłoszenie o przetargu  zamieszczono  dnia 23.04.2009  r.

- w Biuletynie  Zamówień Publicznych

-  na stronie  internetowej Zamawiającego  i na tablicy w siedzibie  Zamawiającego

 

SIWZ SIWZ-_Nowy_Dwor.doc (348.50 Kb)
dok.techn. nowy_dwor_dok.rar (2.79 Mb)




2. Modyfikacja Zał. Nr 1 SIWZ - Kosztorysu ofertowego:

ITI-341/ 04 /PN /2009

Syców, dnia 11 maja 2009 r.

                                                                                                                                               

                                                            Wszyscy, którzy pobrali SIWZ         

 

dotyczy: przetargu nieograniczonego na budowę drogi  dojazdowej do gruntów rolnych w  miejscowości  Nowy  Dwór

 

 

Kod CPV  23 31 21-3

 

 

  Zamawiający- Gmina Syców ul Mickiewicza 1,  56-500 Syców, zgodnie z art. 38, ust. 4  Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r.  Dz. U. Nr 223, poz. 1655, ze zm.) –  zmienia treść zapisów :

   Zamawiający modyfikuje treść zapisu SIWZ  w Załączniku Nr  1 do SIWZ „ Kosztorys ofertowy” poprzez zastąpienie w pkt 5 tabeli wyrazu „ Oznakowanie" i wpisuje wyraz :                 ” Odwodnienie”

 

Biorąc pod uwagę , że powyższa zmiana nie wymaga dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach nie  ma  zastosowania art. 38 ust.6 w/w Ustawy tj. przedłużenia terminu  składania ofert.

 

Jednocześnie informuję że modyfikacja jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców.

 

 Burmistrz  Miasta i Gminy

       Sławomir  Kapica



Autor: