Protokół Nr 27/08xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
z posiedzenia Komisji Infrastruktury
Rady Miejskiej w Sycowie
odbytego w dniu 11 czerwca 2008 r.
w Urzędzie Miasta i Gminy Syców, sala 45
W posiedzeniu, któremu przewodniczył Leszek Wojtowicz udział wzięli członkowie Komisji wg listy obecności stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego protokołu, ponadto w posiedzeniu udział wzięli:
1) Sławomir Kapica – Burmistrz Miasta i Gminy Syców
2) Bolesław Moniuszko – Przewodniczący Rady Miejskiej
3) Andrzej Dembski – Naczelnik Wydziału GN UMiG Syców
Przewodniczący Komisji Leszek Wojtowicz o godzinie 1100 otworzył posiedzenie Komisji i po powitaniu członków Komisji i gości oświadczył, iż zgodnie z listą obecności aktualnie w posiedzeniu uczestniczy 3 członków Komisji, co wobec składu Komisji wynoszącego 3 członków stanowi quorum pozwalające na podejmowanie prawomocnych decyzji.
Następnie Przewodniczący przedstawił projekt porządku posiedzenia.
Porządek posiedzenia:
1. Lustracja w terenie.
2. Sprawy różne.
3. Zakończenie.
Na wniosek Przewodniczącego Leszka Wojtowicza
3 „za”
0 „przeciw”
0 „wstrzymujących się”
Komisja przyjęła w/w porządek posiedzenia.
Ad 1)
Celem zapoznania się ze złożonymi wnioskami przez Lasy Państwowe Nadleśnictwo Syców i Spółdzielnie Mieszkaniową Lokatorsko – Własnościowa w Sycowie Komisja udała się do następujących miejscowości: Komorów, Drołtowice, Zawada Błotnik, Syców.
Po zapoznaniu się ze stanem faktycznym i dyskusji Komisja wydała następujące opinie:
- opinia nr 24/08
- opinia nr 25/08
- opinia nr 26/08
- opinia nr 27/08
- opinia nr 28/08
Ad 2)
- przewodniczący poinformował zebranych o podjętych działaniach w sprawie faktycznego wytyczenia w terenie przebiegu drogi nr 273 w obrębie Wioska.
- Przewodniczący poinformował również o wniosku Przedsiębiorstwa Handlowo Turystycznego „Maks” sp. j.
Ad 3)
Po wyczerpaniu porządku obraz Przewodniczący Komisji Infrastruktury o godzinie 1500 dokonał zamknięcia posiedzenia.
Przewodniczący Komisji Infrastruktury
Leszek Wojtowicz
Protokołowała
Magdalena Pieprzka