Protokoły Komisji Rewizyjnej

Protokół nr 37/08 z dnia 22 września 2008 r.

Protokół Nr  37/08xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej

Rady Miejskiej w Sycowie

odbytego w dniu 22 września 2008 r.

w godz. 13:30 – 15:30

 

Protokół kontroli przeprowadzonej w Publicznym Przedszkolu Nr 1 im. Koszałka Opałka w Sycowie, którego dyrektorem jest Pani Joanna Nowak w dniu 22 września 2008r. przez Komisje Rewizyjna w składzie:

1.       Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji

2.       Jarosław Walczak – W-ce Przewodniczący Komisji

3.       Krzysztof Cegła – Członek Komisji

 

Kontrola objęto:

1.       Zabezpieczenie pomieszczeń i obiektu Publicznego Przedszkola im. Koszałka Opałka w Sycowie

 

Budynek przedszkola usytuowany jest na ogrodzonej posesji, na teren, której prowadzi zamykana na klucz brama wjazdowa z furtką. Obiekt jest zamknięty i obowiązuje system domofonowy doprowadzony do kancelarii, szatni, każdej Sali zabaw, kuchni oraz Sali do zajęć dodatkowych. Otwarcie strefy administracyjnej po porze nocnej wykonuje wyznaczony pracownik nie wcześniej niż na 15 min godziną rozpoczęcia pracy przedszkola. W obiegu jest 5 kompletów kluczy, za które odpowiedzialni są następujący pracownicy:

1.       dyrektor przedszkola – klucze od wszystkich drzwi wejściowych do budynku oraz klucze do pomieszczeń kancelaryjnych (w przypadku nieobecności dyrektora komplet kluczy przekazywany jest osobie pełniącej zastępstwo).

2.       konserwator – klucze od drzwi bocznych wejściowych, kotłowni oraz wszystkich pomieszczeń piwnicznych.

3.       kucharka – klucze od drzwi głównych wejściowych i od kuchni.

4.       woźna – klucze od wszystkich drzwi wejściowych

5.       intendent – klucze od pomieszczeń magazynowych

Ze względu na brak nadzoru nad placówka przez specjalne służby oraz braku pomieszczenia (stróżówki) klucze od placówki i pomieszczeń kancelaryjnych zabezpieczają pracownicy. Po zakończeniu dnia pracy pracownicy przedszkola zobowiązani są do uporządkowania swoich stanowisk pracy polegających na:

1.       zabezpieczeniu dokumentacji,

2.       zabezpieczeniu komputerów,  płyt CD itp.

3.        wyłączeniu wszystkich urządzeń energetycznych zasilających energią elektryczną (grzejniki, czajniki itp.)

4.       zamknięciu okien i drzwi

5.       zdaniu kluczy od pomieszczeń do gabloty.

Klucze od biurek stanowiskowych i szaf biurowych są w posiadaniu pracowników, którzy ponoszą pełną odpowiedzialność za ich należyte zabezpieczenie. Pieczątki przechowywane są w zamkniętej szafie, do której dostęp ma dyrektor i intendent. Bieżąca dokumentacja przechowywana jest w zamkniętych szafach. Pieniądze codziennie są wpłacane w banku na konto przedszkola (brak kasy). Przedszkole posiada trzy wejścia zabezpieczone zamkami KEV AS 2003, pomieszczenia na parterze od strony podwórka są okratowane.

 

Komisja Rewizyjna nie stwierdza nieprawidłowości w zabezpieczeniu pomieszczeń i obiektu Publicznego Przedszkola im. Koszałka Opałka w Sycowie, jednocześnie proponuje docelowo zainstalować alarm.

 

Na tym protokół zakończono

 

 

Protokołowała

Magdalena Pieprzka

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej

 

Kazimierz Cichoń

 

Członkowie Komisji Rewizyjnej:

1.       Jarosław Walczak                                ..............................................

2.       Krzysztof Cegła                     ..............................................

 

Dyrektor Publicznego Przedszkola im. Koszałka Opałka w Sycowie

……………………………………………

 

 

Autor: