Protokół Nr 37/08xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Sycowie
odbytego w dniu 22 września 2008 r.
w godz. 13:30 – 15:30
Protokół kontroli przeprowadzonej w Publicznym Przedszkolu Nr 1 im. Koszałka Opałka w Sycowie, którego dyrektorem jest Pani Joanna Nowak w dniu 22 września 2008r. przez Komisje Rewizyjna w składzie:
1. Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji
2. Jarosław Walczak – W-ce Przewodniczący Komisji
3. Krzysztof Cegła – Członek Komisji
Kontrola objęto:
1. Zabezpieczenie pomieszczeń i obiektu Publicznego Przedszkola im. Koszałka Opałka w Sycowie
Budynek przedszkola usytuowany jest na ogrodzonej posesji, na teren, której prowadzi zamykana na klucz brama wjazdowa z furtką. Obiekt jest zamknięty i obowiązuje system domofonowy doprowadzony do kancelarii, szatni, każdej Sali zabaw, kuchni oraz Sali do zajęć dodatkowych. Otwarcie strefy administracyjnej po porze nocnej wykonuje wyznaczony pracownik nie wcześniej niż na 15 min godziną rozpoczęcia pracy przedszkola. W obiegu jest 5 kompletów kluczy, za które odpowiedzialni są następujący pracownicy:
1. dyrektor przedszkola – klucze od wszystkich drzwi wejściowych do budynku oraz klucze do pomieszczeń kancelaryjnych (w przypadku nieobecności dyrektora komplet kluczy przekazywany jest osobie pełniącej zastępstwo).
2. konserwator – klucze od drzwi bocznych wejściowych, kotłowni oraz wszystkich pomieszczeń piwnicznych.
3. kucharka – klucze od drzwi głównych wejściowych i od kuchni.
4. woźna – klucze od wszystkich drzwi wejściowych
5. intendent – klucze od pomieszczeń magazynowych
Ze względu na brak nadzoru nad placówka przez specjalne służby oraz braku pomieszczenia (stróżówki) klucze od placówki i pomieszczeń kancelaryjnych zabezpieczają pracownicy. Po zakończeniu dnia pracy pracownicy przedszkola zobowiązani są do uporządkowania swoich stanowisk pracy polegających na:
1. zabezpieczeniu dokumentacji,
2. zabezpieczeniu komputerów, płyt CD itp.
3. wyłączeniu wszystkich urządzeń energetycznych zasilających energią elektryczną (grzejniki, czajniki itp.)
4. zamknięciu okien i drzwi
5. zdaniu kluczy od pomieszczeń do gabloty.
Klucze od biurek stanowiskowych i szaf biurowych są w posiadaniu pracowników, którzy ponoszą pełną odpowiedzialność za ich należyte zabezpieczenie. Pieczątki przechowywane są w zamkniętej szafie, do której dostęp ma dyrektor i intendent. Bieżąca dokumentacja przechowywana jest w zamkniętych szafach. Pieniądze codziennie są wpłacane w banku na konto przedszkola (brak kasy). Przedszkole posiada trzy wejścia zabezpieczone zamkami KEV AS 2003, pomieszczenia na parterze od strony podwórka są okratowane.
Komisja Rewizyjna nie stwierdza nieprawidłowości w zabezpieczeniu pomieszczeń i obiektu Publicznego Przedszkola im. Koszałka Opałka w Sycowie, jednocześnie proponuje docelowo zainstalować alarm.
Na tym protokół zakończono
Protokołowała
Magdalena Pieprzka
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Kazimierz Cichoń
Członkowie Komisji Rewizyjnej:
1. Jarosław Walczak ..............................................
2. Krzysztof Cegła ..............................................
Dyrektor Publicznego Przedszkola im. Koszałka Opałka w Sycowie
……………………………………………