Protokoły Komisji Rewizyjnej

Protokół nr 23/08 z dni 25.02, 03.03, 10.03 - 2008 r.

PROTOKÓŁ nr 23/08 xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej

Rady Miejskiej w Sycowie

odbytego w dniach:

-           25 lutego 2008 r.

-           03 marca 2008 r.

-           10 marca 2008 r.

 

 

Protokół Kontroli przeprowadzonej w Centrum Kultury w Sycowie ul. Kościelna 16, którego dyrektorem jest Pan Andrzej Kowalczyk, a głównym księgowym Pani Beata Kokornaczyk w dniach:

-           25 lutego 2008 r.

-           03 marca 2008 r.

-           10 marca 2008 r.

przez Komisje Rewizyjna w składzie:

1.       Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej

2.       Jarosław Walczak – Wiceprzewodniczący Komisji Rewizyjnej

3.       Krzysztof Cegła – Członek

       (Załącznik nr 1)

Kontrolą objęto – dotacje podmiotowe dla Centrum Kultury za 2007 rok.

Komisja Rewizyjna dokonała następujących czynności kontrolnych:

1.       porównanie stanu faktycznego z dokumentacją dotyczącą kosztów energii, zużycia opału, czynszu (muzeum), centralnego ogrzewania (muzeum), zużycia wody oraz księgozbioru (biblioteka).

 

Koszty zużycia energii eklektycznej przedstawiały się następująco:

-           Dom Kultury – 12 596,87 zł

-           Biblioteka – 4 750,29 zł

-           Muzeum – 2 956,77 zł

 

Zużycie opału:

-           Dom Kultury – 15 598,44 zł

-           Biblioteka – 7 302,17 zł

 

Czynsz:

-           Muzeum – 2 721,68 zł

 

Centralne ogrzewanie:

-           Muzeum – 5 794,62 zł

 

Zużycie wody:

-           Dom Kultury – 2 443,56 zł

-           Biblioteka – 796,67 zł

 

Księgozbiór:

-           Biblioteka – 19 303,80 zł

 

W wyniku czynności kontrolnych, kontrolujący nie stwierdza nieprawidłowości w  prowadzeniu dokumentacji dotyczącej kosztów działalności Centrum Kultury w 2007 roku.

Na podstawie § 95 Statutu Miasta i Gminy Syców Kierownik kontrolowanego podmiotu w terminie 7 dni od daty przedstawienia mu protokołu pokontrolnego do podpisania może złożyć na ręce Przewodniczącego Rady uwagi dotyczące kontroli i jego wyniku.

 

Część składową niniejszego Protokołu stanowią załączniki:

1.       załącznik Nr 1 Lista obecności

2.       Załącznik Nr 2 Zestawienie poszczególnych kosztów Centrum Kultury w 2007 roku.

 

Na tym protokół zakończono.

 

Podpisy członków Komisji Rewizyjnej:

1.       Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej              .................................

2.       Jarosław Walczak – Wiceprzewodniczący Komisji Rewizyjnej        .................................

3.       Krzysztof Cegła – Członek                                                                .................................

 

Podpis Dyrektora Kontrolowanej jednostki:

...................................................

 

Podpis Głównego Księgowego Kontrolowanej Jednostki:

...................................................

 

 

 

 

 

Autor: