PROTOKÓŁ nr 23/08 xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Sycowie
odbytego w dniach:
- 25 lutego 2008 r.
- 03 marca 2008 r.
- 10 marca 2008 r.
Protokół Kontroli przeprowadzonej w Centrum Kultury w Sycowie ul. Kościelna 16, którego dyrektorem jest Pan Andrzej Kowalczyk, a głównym księgowym Pani Beata Kokornaczyk w dniach:
- 25 lutego 2008 r.
- 03 marca 2008 r.
- 10 marca 2008 r.
przez Komisje Rewizyjna w składzie:
1. Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
2. Jarosław Walczak – Wiceprzewodniczący Komisji Rewizyjnej
3. Krzysztof Cegła – Członek
(Załącznik nr 1)
Kontrolą objęto – dotacje podmiotowe dla Centrum Kultury za 2007 rok.
Komisja Rewizyjna dokonała następujących czynności kontrolnych:
1. porównanie stanu faktycznego z dokumentacją dotyczącą kosztów energii, zużycia opału, czynszu (muzeum), centralnego ogrzewania (muzeum), zużycia wody oraz księgozbioru (biblioteka).
Koszty zużycia energii eklektycznej przedstawiały się następująco:
- Dom Kultury – 12 596,87 zł
- Biblioteka – 4 750,29 zł
- Muzeum – 2 956,77 zł
Zużycie opału:
- Dom Kultury – 15 598,44 zł
- Biblioteka – 7 302,17 zł
Czynsz:
- Muzeum – 2 721,68 zł
Centralne ogrzewanie:
- Muzeum – 5 794,62 zł
Zużycie wody:
- Dom Kultury – 2 443,56 zł
- Biblioteka – 796,67 zł
Księgozbiór:
- Biblioteka – 19 303,80 zł
W wyniku czynności kontrolnych, kontrolujący nie stwierdza nieprawidłowości w prowadzeniu dokumentacji dotyczącej kosztów działalności Centrum Kultury w 2007 roku.
Na podstawie § 95 Statutu Miasta i Gminy Syców Kierownik kontrolowanego podmiotu w terminie 7 dni od daty przedstawienia mu protokołu pokontrolnego do podpisania może złożyć na ręce Przewodniczącego Rady uwagi dotyczące kontroli i jego wyniku.
Część składową niniejszego Protokołu stanowią załączniki:
1. załącznik Nr 1 Lista obecności
2. Załącznik Nr 2 Zestawienie poszczególnych kosztów Centrum Kultury w 2007 roku.
Na tym protokół zakończono.
Podpisy członków Komisji Rewizyjnej:
1. Kazimierz Cichoń – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej .................................
2. Jarosław Walczak – Wiceprzewodniczący Komisji Rewizyjnej .................................
3. Krzysztof Cegła – Członek .................................
Podpis Dyrektora Kontrolowanej jednostki:
...................................................
Podpis Głównego Księgowego Kontrolowanej Jednostki:
...................................................