ogłoszenia o przetargach, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, korespondencja

Wykonanie remontu nawierzchni ulicy Aleja nad Wałem.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

  1. Nazwa i adres zamawiającego.

Gmina Syców

56-500 Syców ul.Mickiewicza 1

tel. 0-62 785 5100 , faks 0-62 785 510 e-mail : infrastruktura@sycow.pl

  1. Określenie trybu zamówienia.

Postępowanie będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 euro.przetarg nieograniczony - roboty budowlane

3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Materiały przetargowe (SIWZ) można nabyć w cenie 5 zł w siedzibie Zamawiającego,  pokój nr 17 lub do pobrania na stronie internetowej : www.sycow.pl

4.Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest: robota budowlana – wykonanie remontu nawierzchni ulicy Aleja nad Wałem .

CPV 45 23 32 50-6, 45 23 32 53-7, 45 11 12 00-0

Zakres robót obejmuje:

  • roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,

  • roboty ziemne i podbudowa,

  • nawierzchnia,

  • krawężniki i obrzeża,

  • remont schodów zejściowych

Szczegółowy zakres, rodzaj i ilości poszczególnych robót podają przedmiary oraz STWiORB.

Lokalizacja: miasto Syców

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i w częściach.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

5. Termin realizacji.

od podpisania umowy do dnia 15.10.2006r.

6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny.

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

6.1 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 1,5  i ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. ( wyszczególnione w SIWZ ).

6.2 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,

6.3 wykonali  w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 2 zadania w zakresie przedmiotu zamówienia, o wartości porównywalnej z wartością zamówienia każde zadanie oraz potwierdzili że , wykonali w/w prace należycie,

6.4 udzielą 36 miesięcznego okresu gwarancji na prace objęte zamówieniem

6.5  spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia. 

7. Informacje na temat wadium:

Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości  1000 zł.

8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

8.1. cena - 100%

9. Termin oraz miejsce składania i otwarcia ofert.

Termin złożenia ofert do dnia 2006-08- 04 do godz.09:30, siedziba Zamawiającego, pokój nr 24

  Otwarcie ofert nastąpi dnia 2006-08-04 o godz. 10:00, siedziba Zamawiającego, salka nr 23

Składający ofertę pozostają nią związani przez okres 30 dni.

Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowano na stronach portalu internetowego UZP w dniu 2006-07-21.

SIWZ + projekt techniczny Specyfikacja_Aleja_Nad_Walem.rar (1.59 Mb)


Autor: