ogłoszenia o przetargach, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, korespondencja

Przebudowa drogi gminnej-dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wioska.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

ZAMAWIAJĄCY : Burmistrz Miasta i Gminy Syców

ul. Mickiewicza 1

56-500  Syców

Nr tel. 0-62 785 5100 , nr faksu 0-62 785 5104Postępowanie będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 60 tys. euro .

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wydaje się na wniosek ( koszt 5 PLN)

w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 17 .Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pt.“ Przebudowa drogi gminnej-dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości WioskaCPV – 45 23 32 26-9

Łączna długość nawierzchni 1068 mb.

Zakres prac :

- roboty przygotowawcze,

- warstwy wyrównawcze ,

  • Pobocza i zjazdy z kamienia,

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.

Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15 września 2006 r.

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe :

1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  • w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali co najmniej 3 zadania o podobnym charakterze, oraz takim samym lub większym stopniu komplikacji a także porównywalnej lub większej wartości

- dysponują odpowiednią kadrą, w tym przynajmniej jedną osobą z uprawnieniami do kierowania pracami w zakresie objętym niniejszym zamówieniem

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

4..nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych,

5. złożyli dokumenty i zaświadczenia wskazane w pkt.V SIWZ,

6. udzielą 36 miesięcznego okresu gwarancji na prace objęte zamówieniem

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wpłacenie wadium w wysokości 2 000 zł.

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie : cena ( koszt ) - 100 % .

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego pok. nr 24 ( sekretariat)

Termin składania ofert upływa dnia 09.06.2006 r. o godz. 930

Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.06.2006 r. o godz. 1000 ( salka nr 23)

Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

Burmistrz Miasta i Gminy Syców

Stanisław Czajka

Autor: