Syców - Urząd Miasta i Gminy.
Obsługa Biura Rady Miejskiej:
mgr Magdalena Książyk
tel. 62 785 5135, e-mail: brm@sycow.pl
Do zadań Biura Rady należy zapewnienie obsługi administracyjnej Rady i jej komisji oraz sprawy kancelaryjno-techniczne a w szczególności:
1) przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie wydziałami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów,
2) przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę Miejską i jej komisje,
3) przekazywanie korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
4) przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji,
5) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji i Burmistrza,
6) protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań,
7) prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady i jej komisji,
8) prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
9) organizowanie szkoleń radnych.
10) obsługa jednostek pomocniczych gminy, w tym między innymi:
a) opracowywanie projektów statutów,
b) przygotowywanie dokumentów dotyczących wyboru organów jednostek pomocniczych,
c) obsługiwanie zebrań wiejskich i osiedlowych organizowanych przez Burmistrza.
Zakres zadań: